Waar kan ik het beste een nieuwe computer kopen?

vbimport

Ik ga binnenkort een nieuwe computer kopen. Ik wil daar zo'n beetje het nieuwste van het nieuwste in hebben.

Waar kan ik deze het beste kopen ?

En kan ik beter losse onderdelen kopen, zodat ik hem zelf bouw, of hem laten bouwen, met onderdelen die ik wil.

Mzzl

als je het nieuwste van het nieuwste wil hebben moet je je pc natuurlijk los kopen. Ikzelf hebn hele goede ervaringen met graficall of probeer deze site eens

suc6

kingjw

Nooit een computer zo in de winkel kopen.
Altijd zelf eentje samenstellen met de componenten die jij wil, anders krijg je gegarandeerd spijt.

Voor onderdelen: www.powerline.nl www.des.nl www.alternate.nl
!Bij Des niet laten assembleren

Uit componenten laten samenstellen: www.informatique.nl
Deze jongens zijn wat duurder, maar dat krijg je vet in service terug!

Je kunt het beste de spullen in Duitsland halen daar zijn ze het goedkoopst en zelf bouwen(als je het kunt natuurlijk)

Ik heb de onderdeln van mijn computer bij
Siewert & Kau gehaald www.Siewert-und-kau.com
& bij Atelco www.Atelco.com

sorry www.Atelco.de

Informatique is inderdaad heel goed. Niet duur een de service is perfect. Je stapt binnen in een mooie winkel en niet in een schuurtje ergens onder in een flatgebouw(heb ik ook wel eens gehad, was wel goedkoop maar heeft maar een half jaar bestaan). Omdat uiterlijk niks vertelt zeg ik er ook maar bij dat je dan ook wel een perfect afgewerkte computer krijgt. Ze zijn bovendien ook niet duur of had ik dat al gezegt. Deze shop is in ieder geval een kijkje waard. Ga naar www.informatique.com en je zal zien dat ze nog een heel breed assortiment hebben ook.

www.informatique.nl is de juiste URL

Ik heb ook wel goede ervaringen met graficall.
Zorg er in ieder geval voor dat je alle onderdelen bij 1 bedrijf koopt, dat scheelt een op gedoe als er iets niet werkt.

Djewst

Mijn persoonlijk voorkeur gaat uit :

Informatique
Aci-computers
Graficall

Van alle weet ik, dat vrienden, kennissen, nog vagere kennissen er goede ervaringen mee hebben gehad…

Ik heb goede ervaringen met Graficall en Powerline.

Vooral bij Powerline was de service/levertijd ontzettend goed. Ik gellof dat je z’n 100 spaart als je zelf alles in mekaar zet maar volgens mij moet je wel wat kunnen regelen als je een hoop geld uit gaat geven wat het geval moet zijn want je wil het nieuwste van het nieuwste hebben

Wees niet bang om te handelen zou ik zeggen, vraag voor een korting, winkels moeten een percentage betalen als je met een kredietkaart betaalt en die is rond de 2 a 3% dus zeg gewoon dat je kontant betaalt en wil die 3% korting hebben.

probeer eens www.snogard.de
in keulen sterke prijs