Waar kan ik een complete setup van Internet Explorer 6.0 NL. downloaden?

Ik krijg een rare foutmelding wanneer ik online ben en internet explorer open en het venster wordt gelijk weer gesloten dus ik kan niks met explorer doen … Ik krijg gelijk die vervelende keuze of ik dit foutenrapport wil doorsturen naar microsoft… nou… nee dus! En die rare foutmeldiingen kun je niks mee! Ik heb dus in Windows XP Prof. Nl. bij software gekozen om internet Explorer eraf te halen en heb later die weer met de install disk van Windows Xp er weer op gezet maar dit hielp niet… Omdat ik in een buiten gebied woon en geen kabelaansluiting heb aan de weg kan zit ik dus nog vast aan mijn telefoonlijntje wat betreft internet…:Z Maargoed ik kan wel het progje downloaden (ongeveer 400 kb.) maar moet daarna ook nog een 16 mb. eventjes downloaden via de analoge telefoonlijn dat gaat me dus te lang duren… Ok, wie weet er een link waar ik de complete internet Explorer 6.0 NL-talig kan downloaden? Dan download ik hem wel bij mijn broer hij heeft namelijk een breedband aansluiting bij Home dat gaat zeer snel!! Ik wacht met smart op jullie antwoord en links waar ik het compleet kan downloaden! Alvast bedankt!!!

Greetings from all,

Frans.

Hai,

Lees de thread eens die bij Internet Explorer staat misschien heb je er wat aan. Ik heb daar een oplossing voor zoiets geprobeert te vinden (en misschien wel gevonden) :cool: Ik hoop dat je er wat een aan hebt.

mzzl Dunedain

Mijn dokter zei me te stoppen met die dineetjes voor vier, tenzij er drie andere mensen bij waren.

Voor een complete setup te maken kun je de Internet Explorer Administration Kit downloaden. Je moet daarna nog wel wat dingen downloaden (ik kan je een aangepaste setup met daarna ALLES aanvinken aanraden)

:wink: Thanks!!! Ik probeer dit vanavond direct. even! Ik reply dit vanaf een andere lokatie dus kan ik het niet gelijk uitproberen… Maar ik hoef dus niet alles te downloaden en ik kan internet explorer helemaal erop zetten hiermee?

Originally posted by 81632
:wink: Thanks!!! Ik probeer dit vanavond direct. even! Ik reply dit vanaf een andere lokatie dus kan ik het niet gelijk uitproberen… Maar ik hoef dus niet alles te downloaden en ik kan internet explorer helemaal erop zetten hiermee?

Jep , je download gewoon alles , start de tool op en zet IE helemaal naar je hand.

Oke! Mr. Belvedere is Nederlands?!?!?! Had ik niet verwacht!

Originally posted by Jay Sea
Oke! Mr. Belvedere is Nederlands?!?!?! Had ik niet verwacht!

Eh … ok ? ?:confused:

Wel ns die moderator lijstjes gezien rechts van 't forum overzicht ? :bigsmile:

Anyhoo , genoeg off topic getiep…

Is de IEAK nog gelukt ?

:smiley: Hello folks!

Ik ben wat laat met mijn reply maar ik wilde jullie allemaal bedanken want mijn zéér vage foutmelding in win XP (what Win Blows…???) is verdwenen nadat ik de update (11 mb over een telefoonlijntje):Z had binnen gehaald en heb laten verwerken is mijn foutmelding verdwenen. Ondanks dat die foutmelding is verdwenen vindt ik het zeer raar want ik had er niks op of afgehaald van mijn pc! Maargoed ik kan weer internetten zoals het moet jongens: nogmaals bedankt! By the way: ik heb me inmiddels opgegeven voor ADSL breedband via de KPN. Ik verheug me hier erg op want ik ben dat analoge telefoonlijntje meer dan zat:Z :Z :Z ! Het is per 1 nov. hier beschikbaar bij mij thuis dus ik kon niet eerder tsja dat is het nadeel als je lekker vrij wil wonen… Er is hier zelfs geen kabel! Maar niet getreurd ik kan alles ontvangen met mijn pioneer digitale ontvanger ja zelfs Canal plus en… gratis…!!!

Ik ga nu mijn nachtelijke siësta houden… Sleep well!!!