Waar kan ik dit kopen?

vbimport

Mijn vriendin zit me al tijden de oren van mijn kop te zeuren dat ze een Elmo rugzak wilt, maar ik kan die dingen maar nergens vinden. Iemand een idee waar ik zoiets kan kopen?

Elmo, is dat het merk?

Elmo? wa da? Dat roze beest uit sesamstraat? Die haatte ik vroeger altijd… Ik heb dus geen flauw id

http://www.elmosplayground.com/

Dat is idd dat rode beest uit Sesamstraat :slight_smile:

maareuh ik wilde hem eigenlijk niet online kopen maar gewoon in de een of andere sjop…

www.scoot.be altijd klaar voor een antwoord AHUM

toch ik meen het

MaFd0n

hahahahaaaaaaaaaaa sorry dee-ehn ik heb het daar
vanavond met haar over gehad en toen heb ik ook
gezegd dat ze die bij de makado in beek hadden…

Hahaha LOL maar had je niet moeten zeggen nu eist ze natuurlijk zo’n ding van me (en ze plukt me al zo kaal) :smiley:

Maareuh quanto costa eigenlijk?

ja ik had r ook gezegd dat ze gewoon moest zeuren voor zon ding :slight_smile: :slight_smile:
euh quanta kosta weet ik eigenlijk niet …
zij dacht iets van 6 tientjes volgens mij was die daar goedkoper maar dat kan ik ff aan mijn vriendin na vragen…

zucht die vrouwen blijven maar geld kosten he? :slight_smile:

ja duhh vertel mij wat :slight_smile:
maar stel het gewoon net zolang uit tot haar verjaardag dat scheelt je een hoop denk werk
en centen :slight_smile:

Originally posted by Dee-ehn
zucht die vrouwen blijven maar geld kosten he? :slight_smile:

Dee-ehn moet je de rollen eens omdraaien. Ik weet het is niet gemakkelijk, maar als het je lukt is het best wel leuk!!

Rollen omdraaien?

Zucht, dat geld blijft maar vrouwen kosten???

Of bedoel je dat ik alles op haar rekening moet gaan doen? neej zo ben ik niet zij is werkeloos ik niet :smiley:

geld moet rollen anders hadden ze het wel vierkantig gemaakt :slight_smile:

dit zegt mijn vriendin altijd als ik zeg dat ze teveel geld kost :slight_smile:

Dat is een leuke slogan die moet ik onthouden…

Maareuh mijn vriendinnekke zegt altijd van “ja hoor ik ontken ook niet dat ik je kaalpluk” … arhggg vrouwen :stuck_out_tongue:

Originally posted by Dee-ehn
[B]

Maareuh mijn vriendinnekke zegt altijd van “ja hoor ik ontken ook niet dat ik je kaalpluk” … arhggg vrouwen :stuck_out_tongue: [/B]

haha probeer daar maar iets tegenin te brengen :slight_smile:

Hey

Misschien een tip

Voor wat hoort wat! :wink:

Als je begrijpt wat ik bedoel

:stuck_out_tongue:

Hmmm…
Vrouwen verchten voor emancipatie, totdat het om de portomonnee van de man gaat geloof ik, die is voor de vrouw en van niemand anders :wink:

Die van mij die wilde wel wat backstage kaartjes voor Starmaker van me krijgen.
Ik vondt het wel best, voort wat hoort wat doen wij altijd… totdat ik de prijzen zag, 1500 gulden voor twee kaartjes.
“Dikke snikkel!!”, riep ik, “je krijgt wel ‘gewone’ kaartjes.”

En toen was ze me toch een partij beledigd zeg.
Ik had het niet eens voor haar over om voor een uurtje plezier bijna mijn hele maand salaris op te offeren, en dat was stom van me volgens haar.

Toen heb ik haar maar zo’n stom steppie (autoped) gegeven samen met die gewone kaartjes, toen was het wel weer goed.

een vriendin die naar Starmaker wil is sowieso al uit den boze :wink: