Waar is Jackass gebleven?

Waar is Jackass gebleven? Ik zit al een week om half 10 in de startblokken, slechts een teleurstelling volgt…:confused: How Cums? Is MTV er mee genokt?

Ik heb uit onbetrouwbare bronnen vernomen dat Jackass per onmiddelijk ermee gestopt is omdat die kleine (dwerg? lilliputter?) overleden is tijdens het uitvoeren van een stunt… ;(

Originally posted by Dee-ehn
Ik heb uit onbetrouwbare bronnen vernomen dat Jackass per onmiddelijk ermee gestopt is omdat die kleine (dwerg? lilliputter?) overleden is tijdens het uitvoeren van een stunt… ;(

wee-man?
met welke stunt dan?

gister, zondag 10 februari, was het er nog…

mawja ik vind het wat saai. er komen toch geen nieuwe stunts meer :frowning:

Originally posted by Dee-ehn

Wat??? Wee man dood??? Dat hoop ik toch niet, Wee man is cool! Heb ff gezocht op Google op Jason ‘Wee man’ Acuna, maar kon nergens vinden dat hij dood zou zijn…

:confused:

Originally posted by Totibbs
gister, zondag 10 februari, was het er nog…

Naar welke MTV kijk jij dan? Hier was 't echt niet! Het enige “Jackass” wat ik heb gezien op zondag was bij “Ook dat nog!” (nederland1) dus…:frowning:

wee-man??? WTF!!! niet te geloven… RIP

Originally posted by Marsz-=FX
[B]

Naar welke MTV kijk jij dan? Hier was 't echt niet! Het enige “Jackass” wat ik heb gezien op zondag was bij “Ook dat nog!” (nederland1) dus…:frowning: [/B]

ja ook dat nog hebi k ook gezien.

maar gewoon MTV music television.

hoe moet ik nou weten welke MTV ik heb?

gewoon de MTV die alle liedjes voor de helft uitzend…

mm… die jackasses doordeweeks op tv waren toch maar herhalingen, dus missen doe je toch nix.

dat weeman dood is geloof ik niet, daar is nix over te vinden op het internet. wat wel waar is is dat een meisje (die meedeed aan het eieren eten geloof ik) haar rug heeft gebroken bij een of andere stunt…

een nieuw seizoen komt er niet meer aan, wel wordt er gewerkt aan een jackass film. deze zal 90 minuten duren en ongecensureerd zijn…

aanraders zijn de CKY-films van bam margera… eigenlijk gewoon jackass maar dan ongecensureerd en lang, beter dus
zoek maar eens op kazaa of dergelijke programma’s

edit: knoxville zal te zien zijn in MIB 2 als een tweekoppige alien!