Waar blijven de tijden?

vbimport

Waar blijven de tijden ??

ze verdwijnen als sneeuw voor de zon.

De bekende mensen zoals Tax, Redneck en ga zo maar door smelten ook al.

weg gaan ze,

als een druppel in een grote zee.

zouden hun ideeen en wensen voortsudderen hier bij freaks ??

ik betwijfel het.

Zou hun Forum-IRC-vriendschap verdwijnen ?

Ik weet het niet.
Ik hoop van niet.

Ik blijf van mening dat cdfreaks toch een leuk forum is ondanks dat ik er tegenwoordig niet meer vertoef. ( ik lees het wel )

De tijd mensen, de tijd.

het vliegt voorbij.

net als het lood dat ik uitwerp bij het karperen.
en ook daar heb ik de laatste tijd gewoonweg geen tijd voor.

En helaas,
Ik heb mijn computergestuurde molen nog steeds niet gevonden.
dat zou natuurlijk enorm geholpen hebben om meer tijd vrij te krijgen om hier op het forum te kunnen ouwehoeren.

Gelukkig zijn er toch een paar die de vlag van Da_Taxman enzo overnemen zoals dee-ehn en …

ook gelukkig zijn er nog wat oudgedienden zoals die maffe Ruff_Next_Gansta en DoMiNaTor die de vlag omhoog houden.

CDFreaks forever.

see you, Portje

Hoe staat het met je computergestuurde molen voor je ultramoderne vishengel Portje?

En met CD Freaks komt het best wel goed en om mensen een beetje een houvast te geven worden de Engelstalige regels vertaald (liggen nu ter review)…

Maar er zijn genoeg enthousiaste mensen die het hier in de gaten houden hoor… En zolang het nog kan blijf ik ook iedere dag nog wel het forum bezoeken (nu sturen ze me om 6 uur nog naar huis, maar dat zal ook niet lang meer duren vrees ik :wink: )

Zoals als Tax al eerde in een ander topic zei: “Ben blij dat je van vakantie terug bent” (at last some relief). Portje, zoalang het aan mij en al die andere admins ligt zullen we ons best blijven doen om het een tof forum te laten blijven en de vlag hoog te houden. Maar wat je zegt klopt in die 2 jaar dat ik hier zit heb ik veel goede mensen zien komen en gaan…tijden veranderen Portje en dat geldt ook voor mensen :slight_smile:

tax is still alife :slight_smile:
alleen is ie momenteel op brug pensioen :stuck_out_tongue:
maar nog steeds actief :smiley:

Originally posted by portje*
Waar blijven de tijden ??
Gelukkig zijn er toch een paar die de vlag van Da_Taxman enzo overnemen zoals dee-ehn en …

Hej Portje, lang niet gezien!

Maareuh ik neem de vlag niet over van Tax hoor… ik heb naast hem gediend :slight_smile: en ga na zijn afscheid (alhoewel daar niet zo gek veel van te merken is ;)) gewoon door waar we gebleven zijn…

Tis idd jammer dat sommige mensen hier nooit of zelden meer komen. Niet alleen admins & mods maar ook gewone users zoals jijzelf (Portje oftewel Portje*), Bierspier, Gijsje etc etc… maarja mensen komen mensen gaan, daar is nix aan te doen.
Grootste oorzaak zal de downtime wel geweest zijn…

Originally posted by Dee-ehn
[B]

Grootste oorzaak zal de downtime wel geweest zijn…

[/B]

Downtime is inderdaad denk ik een grote klap geweest. Ik dacht ook van: goh, laat ik daar es kijken. En toen zag ik dat het forum het ook weer deed (dat was het langste buiten gebruik toch?), heb ik eens wat gepost of het hier nog wat was…

en zie mij nu :wink:

Originally posted by jojk
[B]

Downtime is inderdaad denk ik een grote klap geweest. Ik dacht ook van: goh, laat ik daar es kijken. En toen zag ik dat het forum het ook weer deed (dat was het langste buiten gebruik toch?), heb ik eens wat gepost of het hier nog wat was…

en zie mij nu :wink:

[/B]

Dan was jij geen echte CD Freaker hoor, ik keek dagelijks of het forum er weer was :smiley:

Originally posted by Dee-ehn
[B]

Dan was jij geen echte CD Freaker hoor, ik keek dagelijks of het forum er weer was :smiley: [/B]

Dat heeft niks met echt freaker zijn te maken

[B]

Dat heeft niks met echt freaker zijn te maken [/B]

One word… euhh icon: :smiley:

Daar heb ik maar 1 woord voor : NOSTALGIE.

Nieuw bloed nieuwe ideen. Ik ben nog zo lang niet actief op het forum, ben wel al zeer lang een cdfreak (letterlijk en figuurlijk) maar volgens mij zal je hier nog steeds wat kunnen leren en lol beleven voor freakers door freakers

goed gesproken :slight_smile:

Maar wel leuk om terug te blikken…

downtime is niet de grootste reden :slight_smile:

meer inhoud enzo

maar dat blijkt terug goed te komen, nu enkel nog wat actiever

threads van weken geleden staan nog op page 2 of 3 enzo =)

[B]

Dat heeft niks met echt freaker zijn te maken [/B]

waarom niet ?
elke dag komen kijken of je geliefde forumpje nog niet terug is lijkt me toch iets met echte cdfreak zijn te maken te hebben

Originally posted by xian
[B]

waarom niet ?
elke dag komen kijken of je geliefde forumpje nog niet terug is lijkt me toch iets met echte cdfreak zijn te maken te hebben [/B]

Kan ik je niet echt ongelijk in geven. Als ik een dagje niet hier ben geweest krijg ik ontwenningskuren, dat zegt genoeg :slight_smile: