W2k de computer gaat niet uit

vbimport

Ik krijg het bericht “u kunt uw computer uitzetten” maar hij gaat niet uit ik moet de stekker er uit trekken, stekker er de knop indrukken en hij start wel goed op.
Ik heb windows 2000 over 98 SE heen gezet ging prima met windows 98 SE geen problemen
met het afsluiten raar weet iemand er iets over
Leo

Bij mij gaat ie ook niet vanzelf uit onder Win2K! Onder W98SE wel daarentegen!
Volgens mij is dit gewoon normaal hoor!

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by Wookie:
[b]Bij mij gaat ie ook niet vanzelf uit onder Win2K! Onder W98SE wel daarentegen!
Volgens mij is dit gewoon normaal hoor!

[/b]<HR></BLOCKQUOTE>

misschien het mobo het is een Abit zm6
Ik zelf heb een Intel se440bx2 daar werkt het prima op 98se als w2k
toch bedankt voor het mailen

Ik heb hetzelfde probleem bij windows 98 SE.
Bij mij is dit probleem pas opgedoken toen ik een ide-harddisk aansloot op mijn ASUS P3B-F moederbord. (Alle overige hd’s en cd-roms zijn SCSI). Ik heb vanalles geprobeert (incl de update van microsoft) maar niets helpt.

Als iemand hier nog tips voor heeft…

ik heb p200 mmx op een intel mailman(oem)…

in win95 (alle versies vanaf SP1)
in win98 (alle versies)
springt hij normaal, automatisch af als ik op afsluiten druk

in win2000 start hij opnieuw op als ik op afsluiten druk

ik ben hier ook al maanden naar een oplossing aant zoeken en nog nooit heb ik er één gevonden

ik hoop dat iemand van jullie het nu wel weet

thx

Mastakilla

Heb dit ook met win2k (en iedereen trouwens). Volgens mij komt dit gewoon om de pc extra te “beveiligen”…bij opstarten écht vanaf 0 beginnen enne je moet toch niet altijd je stekker uittrekken, de knop op de achterkant van je pc indrukken, volstaat ook hoor

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by LIquidsky:
Heb dit ook met win2k (en iedereen trouwens). <HR></BLOCKQUOTE>

Heb dit probleem niet hoor…

Maar deze pc wordt dan ook bijna nooit afgesloten

Heb geen idee waar het aan zou kunnen liggen (power management misschien???)

Da_Taxman

Door een fout in de versie van windows 98 SE kan het zijn dat uw computer niet meer afsluit. Dit kunt u verhelpen door de Microsoft Patch voor dit probleem te downloaden en te installeren.
Download ShutdownPatch.exe [2 Kb, 2sec@64Kb/sec]

sorry, de patch kun je hier downloaden: http://www.javelinconsultancy.nl/support/patches/ShutdownPatch.exe

geen dank!

in het kader van de “old threads revival” :confused: