W0000ttt....istie weer!

vbimport

Dacht laat ik eens na een paar jaartjes kijken hoe het leven er op cdfreaks voor staat en wat zie ik…nog steeds wat bekende namen (zag ff snel datax en domi met wat posts). Zal de komende tijd wel eens weer af en toe hier rondhangen like the good ol’ days :bow:

ps domi…had laatst weer een shitload aan containers met mooi aziatisch spul staan…moest aan je denken lol :bigsmile:

LOL

Was laatst nog aan het zoeken naar de pagina van Dical…maar die kon ik nergens meer vinden…(als je em nog ergens hebt dan hoor ik het wel :wink: )

Good to see you back!

Welkom terug.

En sterkte, want De Woonkamer is al maanden dood. :frowning:

De internationale forums worden gelukkig wel goed bezocht. :iagree:

Welkom terug ^HomeY^!

Ik denk dat je het amper terug herkent, maar we hebben nu wel vrouwen met foto!

Herstel, mooie vrouwen met foto!! :stuck_out_tongue: :iagree: :bigsmile:

ik ben er ook nog…eens in de zoveel maanden :wink:

Is idd lang geleden…

Wat is de reden/ zijn de redenen dat al die ouwe CDFreaks weer opduiken? :confused:

Allemaal tegelijk voorwaardelijk vrij? :wink:

Hahaha allemaal aan de kerst verlof denk ik :wink:

Met kerst mogen we altijd even naar huis van de TBS kliniek :slight_smile:

En zo eerlijk ook hè. :iagree: :bigsmile:

Zou je het geloven als ik ook nog eens langskom na 3 jaar en 5 maand? :stuck_out_tongue:

Het is wel wat speciaal om zo eens terug te kijken op vroeger, en te zien hoe je veranderd bent :slight_smile:

Eer ik mijn pass herrinerde, dat was al een uitdaging op zich =)

Redneck! Wow da’s inderdaad lang geleden :slight_smile: Hoe’st met u?

Cava, ondertussen weg van het middelbaar en nu op het punt mijn laatste examen te doen en dan te gaan werken :stuck_out_tongue:

Anders niet zoveel speciaal, veel gecode en dingen gemaakt :slight_smile:

Euh, je laatste post was op 16 september 2003 … is nie echt 3 jaar en 5 maanden terug? :confused: :stuck_out_tongue:

Maarre, welkom terug … blijf je nu ook weer komen of was dit éénmalig. :wink:

Cyberbart zag ik laatst ook op IRC verschijnen…ook zo’n oude bekende…

Nu maar hopen dat het geen ‘hit-and-run’ is, zou tof zijn als iedereen nog een beetje bleef hangen…op IRC is er nog wel ruimte voor een paar idlers :wink:

Precies ik hoop dat al die “oudjes” blijven hangen, zou wel leuk zijn. :iagree:
Komt er misschien weer eens wat leven in De Woonkamer. :stuck_out_tongue:

ahja, inderdaad, ik ben nog eens geweest :slight_smile: ik rekende vanaf ‘08-07-2001’ toenk vertrok enzo :stuck_out_tongue:

Het zal waarschijnlijk beperkt blijven tot eenmalig alweer, heb namelijk geen tijd meer om nog een forum te bezoeken =)

Bai dan maar weer redneck. (dit lees je weer over 3 jaar als je hier weer bent)

Ik heb email notification op deze thread aanstaan :stuck_out_tongue: dan kom ik wel nog kijken dus =)

gelukkig nieuwjaar alvast :stuck_out_tongue: