W a r u s a?

vbimport

OORLOG in de vs ?

I’m afraid so…

Een van de torens is ingestort van world trade center…

Alle 2 de torens van het WTC liggen nu plat. Zelfs het pentagon is aangevallen.
I think this is de 3 World War!!! :frowning:

UN-FUCKING-BELIEVABLE!
Dit is echt een SUPER georganiseerde actie tegen de VS! Wie zouden het zijn? Palestijnen? Irakezen? Osama Bin Laden?

fuckerdefuckerdefuck!

Moslims zijn een FUCKING gevaar voor de Wereld!!!:frowning: :frowning: :frowning: :frowning:

ik wist het! ik wist het! ik wist het! ik wist het! ik wist het! ik wist het! ik wist het! ik wist het! ik wist het! ik wist het! ik wist het! ik wist het! ik wist het! ik wist het! ik wist het! ik wist het! ik wist het! ik wist het! ik wist het! ik wist het! ik wist het! ik wist het! ik wist het! ik wist het! ik wist het! ik wist het! ik wist het! ik wist het! ik wist het! ik wist het! ik wist het! ik wist het! ik wist het! ik wist het! ik wist het! ik wist het! ik wist het! ik wist het! ik wist het! ik wist het! ik wist het! ik wist het! ik wist het! ik wist het! ik wist het! ik wist het! ik wist het! ik wist het! ik wist het! ik wist het! ik wist het! ik wist het! ik wist het! ik wist het! ik wist het! ik wist het! ik wist het! ik wist het! ik wist het! ik wist het! ik wist het! ik wist het! ik wist het! ik wist het! ik wist het! ik wist het! ik wist het! ik wist het! ik wist het! ik wist het! ik wist het!

:mad: :mad: :mad: :mad:

Originally posted by Marsz-=FX
Moslims zijn een FUCKING gevaar voor de Wereld!!!:frowning: :frowning:
:mad: :mad: :mad: :mad:

Heb je ze zien feestvieren hey?!.. Belachelijk gewoon!

Originally posted by Marsz-=FX
Moslims zijn een FUCKING gevaar voor de Wereld!!!:frowning: :frowning: :frowning: :frowning:

Voordat er allerlei beschuldigingen geuit worden naar een bepaalde groep, denk eerst eens aan al die slachtoffers. Ik vind bovenstaande reactie zeer ongepast en zelfs discriminerend.

Het openingsscherm met de steunbetuiging bij het openen van dit forum steun ik van harte. Dit is een treurige gebeurtenis, al die onschuldige slachtoffers.

Ik hoop dat mensen hier enig respect tonen voor de slachtoffers en de nabestaanden en daarbij niet in het wilde weg beschuldigingen gaan uiten, al helemaal niet van die generaliserende zoals Marsz-=FX hierboven deed.

Zelfs al zouden het Moslims geweest zijn, dan is dat een extremistische groepering geweest die niet namens de hele moslimgemeenschap spreekt.

Mijn gedachten gaan nu uit naar de slachtoffers en de nabestaanden van deze ramp. Een zwarte dag in de geschiedenis.

Ik leef met de nabestaanden mee. En die openingspagina van CDFreaks. Goed gedaan.

een moment stilte is wel op zijn plaats…

Ik ben het eens met de anderen. Het is niet normaal meer. En die feestvierend kebakvreters, mogen van mij eerder vandaag dan morgen de pijp uitgaan.

Meer heb ik niet te zeggen.

:frowning:

Originally posted by Smart@$$
[B]
Voordat er allerlei beschuldigingen geuit worden naar een bepaalde groep, denk eerst eens aan al die slachtoffers. Ik vind bovenstaande reactie zeer ongepast en zelfs discriminerend.

Zelfs al zouden het Moslims geweest zijn, dan is dat een extremistische groepering geweest die niet namens de hele moslimgemeenschap spreekt.

[/B]

Dan heb jij niet al die feestvierend lui gezien!! :frowning:

is er nu oorlog, zo ja met wie:confused: :eek:

Nou ECHT oorlog is er niet, maar het is vrijwel zeker dat er militaire acties volgen. Tja… op mijn beurt zeg ik zelf toch zowat dat er oorlog is maarja…

WO3 is een veel gerepte term op het moment… en tja… ik moet zelf toegeven dat ik ook die kant uit denk… dit zou best wel eens heel wat behoorlijke gevolgen kunnen hebben die tot een immense oorlog gaan leiden.

Wie de schuld ervan is is niet 100% duidelijk, maar er wordt wel duidelijk gezegd dat dit het gevolg is van het bemoei-gedrag van de Amerikanen in het midden oosten.

Iig… voor degene die vrienden, familie, kennissen of wat dan ook heeft die hier iets mee te maken hebben: veel sterkte names mij en het gehele CD Freaks team…

Dit is absoluut een zwarte dag in de geschiedenis die gevolgen kan hebben voor de gehele wereldbevolking (denk ik). Ik ben er in dit geval ook niet blij mee dat Bush in de VS aan de m8 zit daar hij eigenlijk maar een zwak en schietgraag personage is… ik den kdat zogauw hij ook maar IETS van tegenwerking krijgt hij niet meer rationeel denkt en gaat knallen, wellicht ook omdat hij niet weet wat hij anders moet doen. En dat kan ook wereldwijd wel eens erge gevolgen hebben…

Dit is ziek en ik kan het gewoon niet accepteren.

Eerst keek ik vreemd op toen ik de mainpage zag (een grap?) maar toen zag ik het nieuws bij cdfreaks en dus die TV aan.
Dit was pas om 17.00, ik lag zelf daarvoor bij de bekkenbeul.

Shit dit is niet normaal.

Er is zelfs paniek bij mij op het werk, had even contact met me chef.

dit is echt gestoord.

mijn medeleven gaat natuurlijk uit naar de genen die het leven hebben gelaten en de families/kennissen/vrienden.

dit is niet normaal, vooral niet van die stomme kut palestijnen(mijn excusses voor het taal gebruik).

:frowning: :frowning: :frowning: :frowning: :frowning: :frowning:

The Observer

No signature for respect

Ik ben het nu volledig online en op tv aan het volgen.

8 Vliegtuigen schijnen er gekaapt te zijn.

www.washingtonpost.com heeft nog beperkte beschikbaarheid en wat footage en films online staan.

cnn ligt plat en op tv is het een chaos

Kan iemand van alle topics ff 1 topic maken? Dit is irritant zo :slight_smile:
MAar idd, ongelofelijk dat die gekken staan te juichen; tig doden, en dan juichen. Dat gun je zelfs je grootste vijand niet toe, toch?

Ik schaam me al haast dat ik vandeweek pearl harbour heb zitten kijken, dan kan je er om lachen, nu zit ik dit nog met een brok in me keel te tikken… …afschuwelijk is het…

Dat zo’n land toch zo kwetsbaar is zeien ze op tv… …sja; hoe kan je je nou tegen die malloten beschermen? Hoop echt dat ze snel opgeeist worden; die mensen (mag je het zo wel noemen?) moeten echt zo snel mogelijk opgeruimd worden…

het kunnen net zo goed Amerikaanse separatisten zijn geweest, herinnert iemand zich bijvoorbeeld nog de aanslag op 19 april 1995 door Timothy McVeigh op het Alfred P. Murrah-gebouw in Oklahoma City (deze site heeft er een hele sectie aan gewijd), de belegering van de “Branch Davidians”-sekte van David Koresh in Waco, Texas, de Unabomber en andere gekken die het niet eens zijn met het Amerikaanse overheidsbeleid? Amerika heeft niet alleen te vrezen voor gevaar van buitenaf (o.a. Osama Bin Laden, en Palestijnen (zoals bij de vorige aanslag op het World Trade Center)) maar binnen de grenzen van Amerika lopen ook genoeg gekken rond.
het zou best eens zo kunnen zijn dat er hier ook sprake is van een anti-overheidsgroepering die zo probeert het land te ontregelen (wat aardig is gelukt overigens).

ik heb overigens van CNN begrepen dat er (inmiddels 2 uur geleden) sprake was van een vliegtuig van United Airlines dat nog ergens rondvloog en waar geen contact meer mee kon worden gemaakt.

Volledig overzicht is ook te volgen op

www.wired.com

www.telegraaf.nl
www.tijd.be

meer links over korte tijd

van http://www.news.com/

Web flooded as people seek info on attacks
update Moments after airplanes separately crash into both towers of the World Trade Center, and then later the Pentagon, Web sites for the major news outlets are swamped by an overflow of traffic.

Fokzine ligt eruit :frowning: en Tweakers.net heeft maatregelen genomen door de nieuwspostings erover te verwijderen (lame) :frowning:

Een HELE rare foto op

http://nu.nl/document?n=41520

Iemand een verklaring ? vanuit een toren ?

Ook www.altavista.nl biedt nieuws

http://www.altavista.com/