Vxd not found

vbimport

als ik winxp opstart krijg de volgende melding vxd not found
ik kan het weg klikken en alles werkt maar wat is het en hoe los ik het op ?

Welkje VXD kan windows niet vinden??

Is wel handig als je er dat bij zegt namelijk…

staat er niet bij
als xp klaar is met opstarten komt er een kkein scherm met daarin VxD not found verder helemaal niks nada
ik had dit ook al bij win2000
:confused:

Heeft WinXP ook niet een logfunctie, net als Win2000, waarin je kunt zien wat de uitgebreidere informatie is over een foutmelding?

Want met deze melding kunnen we weinig. Het is net zoiets als ‘Er brand een lampje dat de auto het niet doet’. Als je dan niet weet welk lampje het is, je niet meer info hebt dan kan een monteur ook weinig doen, behalve de hele auto op alle onderdelen nakijken…

ik zelf ook nog steeds aan het zoeken als ik iets gebonden laat ik het horen

Je moet de computer eens laten booten vanaf je cd-rom en dan door de installatie gaan tot het moment dat die vraagt of je de installatie opnieuw of een installatie wilt repareren je kiest nu voor repareren.Vanaf daar moet het dan lukken en je probleem zou nu opgelost moeten zijn .
Groetjes

Je zou msconfig ook eens kunnen doorbladeren, misschien staat hier een of andere snelkoppeling die je kan verwijderen ?! :smiley:

Originally posted by Da_Taxman
Heeft WinXP ook niet een logfunctie, net als Win2000, waarin je kunt zien wat de uitgebreidere informatie is over een foutmelding?

Ja, die is er. (tenminste wel in de Pro editie)
Configscherm -> systeembeheer -> logboeken

ik heb de nl pro editie
maar ik kan fout melding nergens vinden behalve bij het opstarten:confused: