Vuurwerk-medewerkers pikken domeinnamen

vbimport

'Vuurwerk-medewerkers pikken domeinnamen'

Medewerkers van Vuurwerk registreren op eigen naam goed verhandelbare domeinnamen die vrijkomen als klanten er niet langer prijs op stellen, of als domeinen worden afgenomen wegens wanbetaling.

Dit zeggen goed ingevoerde bronnen tegen Planet Multimedia. Versatel, moederbedrijf van Vuurwerk, was niet bereikbaar voor commentaar vanwege een 'meeting'.
In de afgelopen maanden zijn veel domeinnamen vrijgekomen omdat verzamelaars jarenlang niets met de eerder begeerde namen deden, en geen trek hebben om nog jaarlijks de administratiekosten te betalen. Vooral voor particulieren met een rits domeinen kunnen de kosten aardig oplopen.

Vuurwerk heeft de in de afgelopen jaren de meeste domeinen geregistreerd, het was lopende band-werk voor het bedrijf.

Nu domeinen opnieuw vrijkomen zien enkele medewerkers hun kans schoon om domeinen te registreren. Ze hebben dat onder meer gedaan op naam van vertrokken directieleden. Deze laatsten hebben onder meer het bedrijf Prenames.com opgericht voor internationale domeinregistratie in een groot aantal landen.

Versatel zou inmiddels zinspelen op disciplinaire maatregelen, of deze reeds hebben getroffen.

bron: http://www.planet.nl

Tsja , als je toch dicht bij het vuur zit :slight_smile:

tja …wrom moeilijk doen :stuck_out_tongue:

Wat zouden die maatregelen zijn ?

" Foei ! Niet meer doen he ! Microsoft.nl claimen"

" Ik zal het nooit meer doen !"

" Als je dat domein nu aan mij overhandigt praten we er niet meer over "

=======
ja , ik weet dat dat niet kan …