[Vrouwen] behoeven uitleg [/jpschadde]

Heya,

Waarom ik die topics zo maak, weet ik niet :D.

Maar wat ik eigenlijk wil vragen, ik lees net ergens; 1 jaar verkering gevierd met Champagne op bed, kaarsjes, rozenblaadjes en blabla.

Nou heb ik, omdat het makkelijker tellen was, op 1 januari 2001 verkering genomen (gekregen, weetikveel), met mijn girl… Dan krijg je familiegezeik de dag erna, maar mijn vraag is: Hoe zouden jullie dat dan aanpakken? Ook maar een flesje champagne, als je sochtends om 10 uur van een vet (hoop ik) feest af komt? Of iets interessanters? Ik heb niet zo’n heel groot budget by the way :smiley:

Verders heb ik steeds zin om gewoon iets voor haar te kopen :S Lingerie wordt op een gegeven moment ook saai :smiley: Wat vinden jullie interesting?

Hopen dat ze dit niet leest :smiley: Maar wel graag antwoorden :wink:

Lingerie wordt saai? Tja… kijk eens rond op www.pabo.nl en www.christineleduc.nl! Als je daar niets leuks meer tussen vindt, dan weet ik waar jij een jaar lang je geld aan hebt uitgegeven ;).

Je komt dus om 10 uur 's ochtends terug van een feest. Ik neem aan dat jullie beiden vermoeid en wellicht dronken (en stoned?) zullen zijn. Dat is dus niet het ideale moment om met goederen geschikt voor orale consumptie te gaan werken… dus onbijtje op bed met champagne etc etc zou ik je niet aanraden ;).

Wat wel? Goede vraag…

Ah! ik heb wat. Voordat jullie gaan slapen, maak ff een heel lang nummertje… eentje waar ze van onder de indruk is als ze later weer wakker wordt (euh ik ga er hier ff vanuit dat jullie al enige sexuele ervaring hebben).
Zorg dat je eerder dan haar wakker bent, zodat ze op een plezante manier wakker kan worden… bijv door een verassing.
Hoe dan? Dat kan vanalles zijn… ontbijt op bed lijkt me nog steeds niet zo verstandig, dus ik denk meer dat je het in de richting van een cadeau moet zoeken. Lingerie wil je niet… misschien een mooi sieraad?

tssss… :rolleyes:

http://www.wickedweasel.com/model_gallery

wie zegt dat lingerie verveelt?

Originally posted by Totibbs
[B]http://www.wickedweasel.com/model_gallery

wie zegt dat lingerie verveelt? [/B]

Hehe me girl is bijna jarig :slight_smile:

lingerie wordt op een gegeven moment ook saai

da doe je toch een keer geen lingerie?:bigsmile: :bigsmile: :bigsmile:

Ik zou zeggen GOUD doet het altijd goed.

Klopt; goud of juwelen in het algemeen worden geapprecieerd :). Kies dan best wit goud; geel goud lijkt vaak zo oud en ouderwets.

'k Heb m’n vriendin een ring gegeven uit wit goud met een spiraal van 15 kleine diamantjes. Ze vindt hem prachtig. :slight_smile:

Zeg nooit altijd… me girl heeft een hekel aan goud… die is meer van het zilver (en platina;))

Goud 0wnt vet @ JP, look @ me ring horloge ketting enzo :smiley: Patserig aangelegd zegmaar :wink:
Mijn girl haat t… …komt misschien ooit nog, als ze met zilver genoeg is behangen… Kettinkje zit r msischien ook wel in :S

Mme. Le Duc iso ok best chill BTW :wink: Thx 4 die tips :smiley: !

MEer tips always welcome

Lingerie is wel eens een keertje leuk maar sieraden zijn leuker !

En die hoeven toch niet allemaal tegelijk om/aan zodat je een zonnebril nodig hebt om naar haar te kijken zonder dat je ogen verblind worden ? Het afwisselen is juist erg leuk )

'n Weekendje weg of, als dit niet in je budget past, een etentje en daarna naar de film ?

Veel plezier in ieder geval. :smiley: