vriendin?¿

vbimport

ok ok
2 vrienden van mij vinden het raar dat ik met een meisje kust (mijn ex en kust er al 3 weken mee) maar ze is niet mijn vriendin. hmmmm das toch normaal of zie ik het nou verkeerd? hoeft toch niet meteen mijn vriendin te zijn? lol

Weet niet of ik het helemaal goed begrepen heb maar lijkt mij absoluut normaal.

LOL!!!

mzzl

Als jij dat normaal vindt :slight_smile:

Het lijkt mij ook redelijk normaal maar het kan zijn dat ik het verkeerd begrepen heb :slight_smile:

tja ik weet niet hoor
als je weet dat zij al bezet is
als het gewoon een kusje is om vriendelijkheid
why not :slight_smile:

Ik zie het probleem niet nee, dus ga zo door :):slight_smile:

Ik zal wel even serieus zijn dan, want ik neem niet aan dat de vorige mensjes serieus waren :wink:

Als je al een vriendin hebt, ga je niet met een ander kussen. Want dat heet ook wel vreemd gaan. Als je vriendin hier achter komt, zal je een klap op je mondje krijgen en een trap in je kloten. En waarschijnlijk maakt ze het ook gelijk uit :slight_smile: Of ze moet gezellig met jullie mee doen, dan kan het nog een leuk festijn worden.

En als je ex-vriendin een vriend heeft en die komt erachter, ben je ook nog niet jarig :slight_smile:

Dusseh, veel plezier :slight_smile:

Definieer normaal… :wink:

Het hangt er maar net vanaf wat jouw opvattingen over liefde en affectie zijn, die zijn nu eenmaal niet voor iedereen hetzelfde. Normaal is wat de meerderheid vind hoe het zou moeten zijn, maar dit wil niet zeggen dat anders verkeerd is.

Het hangt af ook van wat je onder kussen verstaat in dit verband. Als je uitgebreid staat te ‘tongen’ met iemand die niet je vriendin is dan kan ik me voorstellen dat mensen daar raar van staan te kijken, maar als je iemand een lief kusje op de hand of wang geeft maakt het niet uit.

Ik zal jullie mijn preek over de scheiding tussen sex en de liefde besparen :wink:
(pure sex vind ik maar niets…op zijn Engels heel simpel te zeggen: I believe in making love, not just having sex)

Maar ja…ik ben een vreemde vogel hier… :wink:

ok ik zal even een beter uitleg geven.

ik heb geen vriendin zij heeft geen vriend en ja we staan uitgebreid te tongen maar ze is not my girlfriend hahaha lol

aha wat is het probleem dan?
Jij kan lekker tongen, zij kan lekker tongen en allebei zo vrij als een vogeltje :slight_smile:

Als je het lekker vind moet je er zeker mee doorgaan :)…

Mzzl

Madmaxy

mij hoor je niet klagen maar vraag het maar aan die vrienden van mij die begrijpen het niet echt hehehe. of niet dan Wappy® :stuck_out_tongue: of begrijpt je het nu wel?¿¿

Nee ik snap jou niet dat je nu nog steeds blijft ontkennen.
Want je wil haar wel als vriendin maar zei waarschijnlijk jou niet.
:slight_smile:

oh ja hoor that’s for sure daarom kus ik dus nog steeds met haar ik laat me juist graag gebruik maken ??

Ja oke dat snap ik wel .
Laten gebruiken door een vrouw is volgens mij nooit erg.

gehehe
ik snap ut al
die lui zijn gewoon jaloers
of het zijn neurdo’s :wink:

oh dan mag ik er dus nog wel 2 bij nemen?

Originally posted by Wappy®
Ach ja waarom ook geen 10 M en jaloers op hem nee dat is het niet.
Mijn stijl is niet Vietnamees.

Ja dat is weer een gevaarlijke ervaring maar dat is familie dinges. moeilijk uit te leggen daar is deze forum te klein voor hehehehehe

Ach ja waarom ook geen 10 M en jaloers op hem nee dat is het niet.
Mijn stijl is niet Vietnamees.

I think you’re right. Wappy® are you jealous?? hahahaha