Vreemde Win2k probs... :(

vbimport

Als ik Win2k een van mijn cd rom drives (in deze computer) met rechts aanklik en de opties “volumes” aanklik reset mijn computer zich vanzelf. Ik heb 1x IDE en 2x SCSI, bij alle 3 doet hij dat!

Verder start hij sommige programma’s die hij tijdens het booten in de systray moet laden 2x! En dan reboot je tig keer en dat boot hij ze weer 1 keer… (BlackICe, Webshots enz)…

En als laatste nog een vraag: is het mogelijk in 2k om ergens in te stellen wat je wel en niet bij het booten wilt laden van zulke progs (in 98 en ME kan dat met MSCONFIG)…?

Beste Dee-ehn, heb zelf nog nooit van zulke probs gehoord, dus ik raad je een reïnstall aan! :mad:
En van dat boot-en-niet-boot verhaal had ik ook al last! Nergens in te stellen, zo lijkt het! :frowning: PLZ let me know, I U know! :wink:

Boot en niet boot… ik heb gevonden dat dat alleen va het register kan… bij software enz… ik zal de exacte key strax ff voor je opzoeken!

Originally posted by Dee-ehn
Boot en niet boot… ik heb gevonden dat dat alleen va het register kan… bij software enz… ik zal de exacte key strax ff voor je opzoeken!

jaja!!!

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run

Originally posted by Dee-ehn
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run

Hmm… zie daar idd wel een paar van die waardes staan ja, maar bv nie die van ICQ!!! :frowning:

ICQ zal dan wel in je opstarten-groep staan…