Vragenlijst Online Communities

Hallo CDfreaks!

Ik ben een student Informatiekunde aan de Universiteit van Utrecht. Ik was vroeger ook actief op dit forum onder de naam Tekkie. Ik volg momenteel een vak dat Computer-Mediated Communication heet. Voor een best grote opdracht is het de bedoeling dat iedere student een Online Community uitkiest en die analyseert.

Ik heb CDfreaks gekozen en ik hoop dat er wat leden zijn, die mij willen helpen bij mijn analyse. Het project draait uiteindelijk om de verschillen en gelijkenissen in Online Communities. Ook willen we weten wat gebruikers graag willen zien in een Online Community.

Er is een online vragenlijst beschikbaar en ik zou het geweldig vinden als jullie de moeite zouden willen nemen om deze in te vullen.Deze vind je hier. De resultaten worden vergeleken met communities als Tweakers, Computer Totaal en vele anderen. Het kost trouwens niet veel tijd…

Groeten,
Antek Jaworski

Dag Tekkie…

Ik zou kicking.nl gebruiken voor je data… De NL sectie van dit forum is aardig dood.
Maargoed, wellicht is dat juist een van je beoogde gelijkenissen. :wink:

Later…

Handig, zo’n vooraf ingevulde enquete. Ging als een speer :slight_smile:

woeps, ging dus even mis:

http://mit.cambridgelaan.nl/index.php?id=U6t7X3u6P2q5

Dit is hem dus. Sorry.

Kan ik mijn eerste post niet editen? Ik wil het juiste adres daar ook in hebben…

te laat… :stuck_out_tongue: (ik had de oude al ingevuld)

Rizz (de maker) is zo aardig om de gegevens alvast in te vullen. handig…

Te laat?

Rizz is kewl?

Normaal ben ik nogal lui als het om enquetes gaat, maar vooruit maar weer :slight_smile:

heb em ook ingevuld…
Sommige vragen vond ik best lastig…maar dat is meer omdat ik mijn rol op dit forum niet altijd even goed kan definiëren :wink:

(obso)L33T? :stuck_out_tongue: of search-police :cop: ?!

zoals jullie misschien gezien hebben is hij alweer gesloten. Mijn projectleiders hebben hem gesloten, tot mijn spijt. Ik heb nu 40 ingevulde enquetes, maar ik had er uiteraard liever wat meer gehad.

Toch bedankt allemaal voor de moeite en tijd bij het invullen!

Ik ben benieuwd naar de bevindingen :wink:

Heb je in 1 week nu al genoeg enquetes ontvangen ofzo? Ik kan em nie meer invullen nm.
Nou dannie! :stuck_out_tongue:

Als je even alles leest weet je waarom :doh:

ik had em al ingevuld :stuck_out_tongue:

slechts 1x hoor, ben wel benieuwd hoeveel verschillende communities jullie gehad hebben