Vraagje

vbimport

wat zijn tegenwoordig nog leuke spellen?
een jaar geleden ofzo kwamen er nog leuke spellen uit, maar nu helemaal niets meer.
Dus wie weet nog een leuk spel?

Voor de PC of PSX ??

GrtZZ mrDJ http://turn.to/psxhome

Ja we wachten allemaal op Diablo 2

Ik zou Risk2 toch graag zo snel mogelijk willen spelen. By the way NOX is ook niet te versmaden!

Ik wacht op Duke Nukem Forever, ondertussen speel ik UT, wat ook wel tof is

Inderdaad Duke Nukem Forever!!!
Op het moment speel ik UT en nog altijd Birth of the Federation.

Diablo 2 wordt ook wel wat, n wat ik van Warcraft 3 heb gezien belooft ook veel goeds. Het is jammer dat alle leuke spellen steeds uitgesteld worden en dan achteraf toch weer tegenvallen.
Enkele voorbeelden van hoge verwachtingen en toch bagger spellen:
Dune 2000
C&C Tiberian Sun
Total Annihilation “Kingdoms”

Laten we hopen dat dit niet geld voor Duke en Diablo.

Djewst

Starcraft II komt ook maar wanneer ??

En unreal 2 op het einde van dit jaar, gaat heftig keet schoppen, let op mijn woorden, bye q3 lovers, Unreal rulez, in mijn ogen dan toch

djewst: ik vond Dune2000 wel tof, ik speel het nog steeds. Tiberian Sun is inderdaad de flop van het jaar geweest, dat was echt pure pulp wat mij betreft.

Mij lijkt Soldier of Fortune wel een leuk spel.
Unreal vond ik niks aan, maar UT is wel leuk met ‘capture the flag’ levels op internet
Dune 2000 realy sucks!

HE CARTMAN KOOP EERST MAAR EEN EEN NIEUWE COMPUTER VOOR JE NIEUWE GAMES WILT GAAN SPELLEN.

STARTREK ARMADA dat lijkt me een zeer goed
spel ik heb de Star Trek Armada Intro Movie
gezien het zag er vet uit
http://www.st-armada.com/

Het is nou niet bepaald het nieuwste van het nieuwste, maar de Oddworld serie blijft toch wel een van mijn favorieten.

Abe rules!

Dune2000 was dan misschien wel aardig kwa gameplay omdat het op dune 2 leek. Maar ten eerste zag het er niet uit en daar komt nog bij dat het via LAN echt onwijs vaak crashte.
Bovendien zijn er geen echte vernieuwingen, ze hebben gewoon het oude spel gebruikt en een iets nieuwere maar nog steeds zuigende engine gebruikt.

En inderdaad Unreal 2 gaat vet rulen! Starcraft II lijkt me ook wel wat.

Djewst

1082 is ook wel een tijdje geleden niet?
Greetz

Ik ben het helemaal eens met Ruff-Next_Gangsta…
DIABLO 2…

Jammer van de vertraging…

Weet je waar ik nou eens op wacht:
Carmageddon 3!!!

Het is weer al lang geleden sinds ik iemand uitelkaar heb zien spatten (behalve toen die nacht, toen reed ik met P. Kluivert mee, jongens toch, dat was een gevoel, daar kan geen ene TNT2 of G-Force tegenop…:-)!!!)

vete spel van de makers Carmageddon
speed2 cruise control