Vraagje

vbimport

Weet iemand wat een cananana is??

iemand had het er laatst over, maar kon hem niet echt volgen, wat zou het volgens jullie kunnen zijn???

ALs ik in altavista ga kijken dan geeft ie niets…
Het zal wel van iets een verbastering of vreemd dialect zijn.

Ik ken wel de banananana…dat is een banaan die je uitlacht :wink:

Ik weet het ook niet, maar als ik zou moeten gissen denk ik dat het een soort drug is. Het klinkt als een combi van banana met cannabis he…

Ik heb ff op Google ernaar gezocht maar ik kan niet duidelijk concluderen wat het moet zijn.
Het enige wat ik kon vinden was een stukje text uit de een of andere regendans, met als text

Hiiiii…Hooooo… Wisha washa wisha washa hahaha! Googoogajube, hohanoblow! Cananana tan, banana fana glum!

Of je hier wat aan hebt? Het lijkt me sterk…

Mijn neefje zegt dat altijd als hij een boertje laat.

Hij zegt dan cananana en begint heel hard te lachen.
Volgens mij is het een nicknaam voor boertje.

Groetjes Sandra

Volgens mij is het helemaal nix en d8 je gewoon laat ik die Cdfreakies ff aant denken zette ofzow :stuck_out_tongue:

Originally posted by -=HeadLesS=-
Volgens mij is het helemaal nix en d8 je gewoon laat ik die Cdfreakies ff aant denken zette ofzow :stuck_out_tongue:

NU je het zegt… :slight_smile:

Originally posted by Dee-ehn
[B]

NU je het zegt… :slight_smile: [/B]

Sja iedereen gaat er helemaal serieus op in en gaat opzoek voor die fijne gozert, maar voordat je het weet ben je gewoon in je “o”-tje genomen :stuck_out_tongue: :wink:

Kom net terug van een dagje hard klets euh werken op school en dan ben ik nog serieus dan krijg je dat :wink:

Originally posted by Dee-ehn
Kom net terug van een dagje hard klets euh werken op school en dan ben ik nog serieus dan krijg je dat :wink:

one of the bad influences of school mayB :stuck_out_tongue: