Vraagje over router

Hmm ja, 189 euro…ik regel wel eerst die laptop gewoon en zo’n kabel. Als ik vanuit bed kan internetten is dat al heel wat :slight_smile:

mja als ik strax laptopje krijg dan is het juist om in huiskamer te i-netten…dan heb ik weer een kabel van 30 meter nodig :S

Mja das waar, maar waarom zou ik in de huiskamer willen internetten als ik boven een pc heb staan ? Als ik in bed lig is dat iig comfortabeler (denk ik).
Kijk van de zomer wil ik wel wireless gaan want dan kan ik lekker buiten in het zonnetje internetten, dat zie ik dan wel weer zitten, maar eerst maar es op vakantie gaan en dan kijken hoeveel geld ik nog over heb. trouwens…dat pcmcia kaartje waar jij het over hebt…ff denken, ik meen zoiets gelezen te hebben bij de beschrijving van die laptop…ff zoeken…

http://www.computers.toshiba.nl/cgi-bin/ToshibaCSG/selected_product_option.jsp?z=67&service=NL&PRODUCT_ID=36977&DISC_MODEL=0

Mja…fout gekeken dus. Hij is wireless Lan upgradeable. Naja goed…van de zomer dus :wink:

ik heb zelf zo’n vigor ding… Werkt overigens NIET met BabyXL en is lastig aan de praat te krijgen… Als het werkt, dan ook gelijk goed! goed adres om hem te halen. Ik zag overigens laatst een router waarbij je per poort in kunt stellen hoeveel data hij maximaal mag pakken. Een handige optie, immers mijn buurman, met wie ik mijn ADSL verbinding deel, trekt geregeld alle bandbreedte weg…:wink: