Vraagje over fxp boards

vbimport

yo allemaal
ik heb eens een vraagje

een kameraad van mij is member bij een heel goed fxp groep, en ik gebruikte zijn login en password ook omdat ze geen nieuwe members meer aanmaken omdat ze er genoeg hebben, nu is die fxp groep is afgelopen maandag weer verhuist naar een andere host, en ze hebben dus de nieuwe link naar mijne kameraad zijn email gestuurd, en ze hebben er het volgende bijgezet,

1. ze gaan de memberlijst cleanen (dus iedereen die niks post en upload eraf gooien)
  2. de members mogen hun login en password ook nie meer sharen met iemand anders (dus ik mag da account van mij kameraad niet meer geburiken in ons geval, dus ik kan er nie op) ze mogen hun account ook slechts op 1pc gebruiken,
    nu is de vraag: kunnen ze da controleren via uw ip adres ofzo (misschien is da gewoon zever dat nie iedereen zijn account gaat sharen) (we hebben allebij een adsl abonoment bij belgacom skynet)
    mijne kameraad denkt persoonlijk dat da zever is

(kent iemand nog andere goeie fxp boards die nog nieuwe members aanpakken

Er is te loggen op IP.
Bij statisch IP betekent dit dat het makkelijk na te gaan is dat er bijvoorbeeld 2 IP’s gebruikt zijn op 1 account. Bij dynamische IP’s is dit een stuk lastiger.

Ze zetten die opmerking erbij dat als accounts geshared worden en daardoor problemen ontstaan dat ze een geldige reden hebben (iets dat iedereen had kunnen weten en had moeten weten) om een account te verwijderen. De regels voor dit forum zijn gepubliceerd zodat iedereen weet waar hij of zij aan toe is, als er een overtreding plaatsgevonden heeft op deze regels dan kan er naar verwezen worden en is de kous af, einde discussie (geen discussies over 'waar staat dat dan’of ‘dat wist ik niet’)

www.peiboard.com is een al veel aangehaald startpunt voor FXP boards, in iedere thread die over dit onderwerp geweest is al (en dat zijn er al veel, zoek maar eens) gerefereerd naar deze link (net als een http://fxp.boogoolinks.com als ik het goed onthouden heb)

Originally posted by Smart@$$
naar deze link (net als een http://fxp.boogoolinks.com als ik het goed onthouden heb)

Heb je niet goed onthouden, die link moet namelijk zo zijn.

www.maglekkernietvandebazen.nl

weet iemand hoe ik van deze nog lid kan worden

GRT MIL@MIL

adsl bij skynet werkt met dynamische IP-adressen.
Dus ze kunnen onmogelijk verwachten dat je inlogt met hetzelfde ip-adress kan gewoon niet.
Dus een hoop zever maar ze dekken zich op deze mannier zich wel een beetje in.

Nee mil at kan niet meer. Of je moet er wat voor willen doen…

Originally posted by mil

www.niks.nl
weet iemand hoe ik van deze nog lid kan worden

Kan idd niet meer, maar is helemaal niet nodig… DFF is een waardeloos board met alleen maar deleters, en andere shit…

Ze flikkeren gewoon na een tijd alle trouwe members eruit, ik had daar voor 10 gig ge upped ofzo… en toen vonden ze dat ze teveel members hadden, dus bannen ze gewoon de helft :frowning:

Ik zag ook dat je lid was op ons board, en members zoals jij kunnen we goed gebruiken. :wink:

tjah tenzij ze eenmaal een cookie verzenden ofzoiet dan misschien wel maar idd via dyn ip ni

ff wat leuke tips:

zeg dat je op kamers woont en dat je ook nog vaak thuis bent
of zeg dat je ouders gescheiden zijn

heb hier zelf geen ervaring in hoor…

Originally posted by phrozeman
[B]

Kan idd niet meer, maar is helemaal niet nodig… DFF is een waardeloos board met alleen maar deleters, en andere shit…

Ze flikkeren gewoon na een tijd alle trouwe members eruit, ik had daar voor 10 gig ge upped ofzo… en toen vonden ze dat ze teveel members hadden, dus bannen ze gewoon de helft :frowning:

Ik zag ook dat je lid was op ons board, en members zoals jij kunnen we goed gebruiken. :wink: [/B]

zo te horen ben je 100% terecht gebanned

2-je lult wat betreft deleters

3-je bent lame

4-je bent lame