Vraagje over film "Evolution"

vbimport

(beetje weirde vraag, maar goed)

ben vandaag naar de film ‘Evolution’ geweest en die is onwijs…alleen zit er een stukje muziek in dat ik MOET hebben:

(voor degenen die hem ook hebben gezien, het is de scene in die golfclub, vlak voordat die oude man het water in wordt gesleurd en wordt opgegeten…in die club spelen ze een nummer, volgens mij van Jennifer Lopez…ik ken het niet en vind het wel cool nummer (wat ik ervan gehoord heb dan :stuck_out_tongue: ))

Kent iemand dit nummer?

(de officiele soundtrack bevat alleen de achtergrondmuziek dus dat schiet niet op)

het zou bijvoorbeeld ook werken als ik de eindcredits heb van de film, daar staat dat soort dingen ook altijd op…maar die kan ik dus ook al nergens vinden…

kortom, ehm:

help?

ONE

Heeft www.imdb.com nog niets erover geschreven dan ?

thanks voor EEN antwoord…het werd beetje irritant om een topic te zien met zoveel views and so little replies…:wink:

ik heb ff rondgekeken op IMDb.com en niet echt iets gevonden…heb wel het vraagje op een messageboard daar geplant, maar de laatste actieve topic daar was van 6 juli…

nope, denk niet dat het gaat werken dus!

maar in ieder geval thanks for your trouble!

ONE

ik zal een dezer dagen het geluid ff recorden (V-CD) en ergens ff uploaden, dan kunnen meer mensen luisteren…

btw kicku film, alleen jammer dat ik het einde net na het groote monster is de CD vol…

is het niet dat nieuwe nummer van Jennifer lopez dat ain’t it funny???

Originally posted by spooky20
is het niet dat nieuwe nummer van Jennifer lopez dat ain’t it funny???

nope, volgens mij niet…het klonk veel meer ‘danceable’ dan ain’t it funny

(ik wacht nu met smart op die audio rip van die V-CD!)

but thanks anyway!

ONE

Spooku20> here another G-city 1…

ja daar…

sorry btw dat ik het nog niet de audio-rip gedaan heb…
de CD’s liggen bij een maat van me…
en daar ben ik morgen toch, dus dan rip ik ze gelijk weer mee…
ik beloof dat stukje dit weekend upteloaden…

sometimes we’r all busy…

check ff of haal binnen…

het stukje wat je bedoelde…
ik heb net de JLO na zitten luisteren , maar hij staat er niet op
(voorzover ik kon horen)…