Vraagje over de grootte van 'mapjes'

sinds ik MxStream heb, neemt mijn mp3 collectie (zo mogelijk) nog grotere vormen aan…voor back-up purposes vind ik het echter wel handig de zooi af en toe naar cd-r te branden…het zou fijn als windows ‘aangaf’ dat de folder waar ik de mp3’s in bewaar bijvoorbeeld de 650mb nadert…dan hoef ik bij nero niet meer mp3 voor mp3 te deleten in de hoop dat het past…hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel…nu nog hoe ik het moet doen…

any ideas?

ONE

hij geeft het nooit automatisch aan , maar als je nu eens rechtermuistoets en properties pakt , dan krijg je een overzicht van de totalen…

en je bedoelt toch zeker wel 701 mb he ? :stuck_out_tongue: Een echte cdfreaker overburnt natuurlijk alleen maar :slight_smile:

Originally posted by Mr. Belvedere
[B]hij geeft het nooit automatisch aan , maar als je nu eens rechtermuistoets en properties pakt , dan krijg je een overzicht van de totalen…

en je bedoelt toch zeker wel 701 mb he ? :stuck_out_tongue: Een echte cdfreaker overburnt natuurlijk alleen maar :slight_smile: [/B]

dat van die rechtermuisknop snap ik ook nog wel…maar dat wil ik dus niet aangezien ik dan moet rekenen welke mp3’s er wel en niet op 1 cd passen en dan allemaal moeilijk moeilijk moet gaan verdelen…snapez vous?

(en ik bedoel ook 701mb…650 is alleen ‘veilige’ marge :wink: )

thnkz though

ONE

Er is ergens op 't net een prog ervoor, die je mp3 bestanden verzamelt zodat je die op 1 gewenste cdr kan fike.

Heb 'm ooit gebruikt maar kan zo niet op komen hoe die heet.