Vraagje over de Cd-Freakshop

Weet iemand hoe lang het duurt, als je iets koopt bij de Cd-Freakshop, dat je het thuis hebt?

Ik heb nl. wat Cd’s besteld afgelopen Dinsdag en Woensdag heb ik het geld meteen overgemaakt, dus zou ik graag willen weten, als iemand er ervaringen mee heeft, over wat voor een tijdsbestek ik mijn bestelling thuis kan verwachten.

Ik had ze binnen een week binnen…

Ik neem aan dat je bedoeld binnen een week nadat je het geld had overgemaakt!

Ik hoop dat ik het ook binnen een week heb.

Even tussendoor een ander vraagje, ik heb die DataTrack CDR 80 besteld, heeft iemand daar ervaringen mee?

In de FAQ van de shop staat het volgende:

Wat is de levertermijn van mijn bestelling?

Orders die via rembours betaald worden, worden (op werkdagen, mits op voorraad) binnen 72 uur verzonden. Orders die via een overschrijving gebeuren worden binnen 72 uur verzonden na het binnenkomen van de betaling (op werkdagen, mits op voorraad). U kunt altijd contact met ons opnemen over uw order status per telefoon of per email (zie onderaan FAQ pagina).

Dank je wel Da_Taxman, eerlijk gezegd had ik dat al gezien, maar ik wou weten hoe lang de bestellers in werkelijkheid wachten. Niet dat ik ongeduldig ben of zo!

khad ze na een week binnen

onder rembours

"t duurde eens 6 dagen bij een bestelling , maar langer heeft het nooit geduurd.

Ik heb wel eens 2 weken gewacht op datatrack CDzz, maar die waren toen vanwege de grote belangstelling fftjes lastig te leveren. Maar normaliter binnen de 4-6 dagen.

Datatrack cd’s… geen problemen mee gehad tot nu toe (heb zo wel de 80 als de 99 minuten cd’s)

Ik heb tot nu toe ruim 15 Datatrack-cd’s gebrand (zowel de standaard-80 minuten en de CDR 80 Black (erg lollig, zo zwart :slight_smile: )) en er is pas eentje mislukt (kraakjes en andere bijgeluiden, het was een audio-cd. Daarmee heb ik meteen kunnen testen dat je een flink mes nodig hebt om krassen te maken op de witte bovenzijde. Ik heb hiervoor Lifetec cd’s van de Aldi gehad, als je daar een cd-doosje op laat vallen is de cd al onleesbaar…

DataTrack CD’s zuigen. Al na een korte periode (een tot twee maanden) vallen er gaten in de die (opneembare laag) en zijn de CD’s onbruikbaar.
Dit is waarschijnlijk geen goede reclame voor de CDfreaks shop, maar dit is mijn ervaring met DataTrack.