Vraagje over cuesheet

vbimport

Als je een game download (iso) heb ik gehoord dat je dan iets met cuesheet moet doen om het speelbaar en brandbaar (dat je hem op cd kan zetten) te maken kan iemand mij uitleggen hoe dit moet en waar ik dat programma kan vinden waarmee ik het moet doen
Thanx :confused:

cuesheet loaden in CDRwin en burnen :slight_smile:

soms path aanpassen van .bin file in de .cue file enzo :wink:

Ik snap het nu thanx
Nu moet ik alleen nog een goed spel vinden

Wat ik persoonlijk makkelijker vind is om de ISO eerst uit te pakken met ISObuster en dan te fikken met NERO! :wink:

Originally posted by flash-x
Als je een game download (iso) heb ik gehoord dat je dan iets met cuesheet moet doen om het speelbaar en brandbaar (dat je hem op cd kan zetten) te maken kan iemand mij uitleggen hoe dit moet en waar ik dat programma kan vinden waarmee ik het moet doen
Thanx :confused:

FireBurner kan Cuesheets ook goed aan, Werkt simpeller en sneller als CDRwin…

Bijna alle Iso’s zijn Cuesheets of CloneCD images, dus om te burnen kun je uit deze 4 proggie kiezen:

FireBurner
CDRWin
Nero
CloneCD

Cuesheets, kun je gewoon in notepad editen…

Werkt simpeller en sneller als CDRwin

simpeler can be, dunno
maar sneller? das onlogisch :wink: elk prog schrijft op zelfde speed, jij kiest die speed (1x,2x,4x,…)

Originally posted by Redneck
[B]

simpeler can be, dunno
maar sneller? das onlogisch :wink: elk prog schrijft op zelfde speed, jij kiest die speed (1x,2x,4x,…) [/B]

moet je hem wel eerst gecracked hebben anders kun je alleen maar op 1x branden

Originally posted by phrozeman
Bijna alle Iso’s zijn Cuesheets of CloneCD images, dus om te burnen kun je uit deze 4 proggie kiezen:… (blablabla)

ISO’s zijn cuesheets?!
ISO’s zijn de images hoor! De cuesheet is het filetje waar in staat hoelang de images duurt, de grootte dus in tijd uitgedrukt (bij CDRWIN dan), en de ISO is de daadwerkelijke image die gebrand moet worden! :wink:

Maar ISObuster roeleert toch!!! :stuck_out_tongue: (zie mijn post hierboven ergens!)

Orig posted by Flash-X
moet je hem wel eerst gecracked hebben anders kun je alleen maar op 1x branden

Is dat een prob dan?! hehe! :stuck_out_tongue:

Originally posted by flash-x
[B]

moet je hem wel eerst gecracked hebben anders kun je alleen maar op 1x branden [/B]

niet 100% true :wink:

[B]

niet 100% true :wink: [/B]

Ja, je kan em ook gewoon kopen! :stuck_out_tongue:

Of de crack vinden of iemand kennen die die crack kan krijge (zoals Sonicb00m “goeie vriend van mij”)

Originally posted by Wookie

Ja, je kan em ook gewoon kopen! :stuck_out_tongue:

kan ook :wink:

maar bedoelde ik niet, ik zit met unregistered cdrwin en die burned op 4x enzo, hoe het komt no clue, maar et werkt :slight_smile: en dat telt, daarom upgrade ik ook nie, iets da werkt niet veranderen :slight_smile:

[B]

kan ook :wink:

maar bedoelde ik niet, ik zit met unregistered cdrwin en die burned op 4x enzo, hoe het komt no clue, maar et werkt :slight_smile: en dat telt, daarom upgrade ik ook nie, iets da werkt niet veranderen :slight_smile: [/B]

Misschien is ie al gecracked; dus dat je een gekraakte versie hebt gedowned! :wink: