Vraagje over CD-RW

vbimport

Als je een bestandje van een CD-RW af wil halen, bv als je een update heb, kan je dan dat eene bestandje wissen of moet je dan de hele cd wissen en alles er opnieuw op zetten.
bedankt alvast.

Groetjes deKIKker kwaak.

cd-rw is herschrijfbaar, dus gebruik 'm net zoals vroeger een floppy (een wat, oh ja), alleen het file wissen dus

Maar dan moet je wel Incremental Packet Writing geïnstalleerd hebben.

Oftewel moet je DirectCD installeren.

Aagt er de vliegen af !

Bedankt voor de reactie’s, ik weet nu wat meer.

Groetjes deKIKker

met DirectCD kan NERO niet samen !!!

Ik heb alle twee prog. op mijn comp staan en heb geen probleem ???

Ik heb nog wel een vraagje over het formateren van een cd-rw, duurt dit altijd zo lang of kan het vlugger ??

Groetjes deKIKker

Ja,dat duurt altijd zo lang.

Het maakt ook niet zoveel uit of je nou het ene of het andere fikprogramma gebruikt,ze zijn daar over het algemeen allemaal vrij langzaam in.
Ik gebruik zelf ook Nero.

Als je een hp writer gebruikt kun je na 5 min. formatteren al beginnen met schrijven

Je kan toch ook quick erase doen. Dan is je CDRW binnen 2 min. weer helemaal leeg. Dat doe ik altijd.

ja maar ze hebben het niet over erasen van een cdrw maar over het formateren dus dat je drag and drop op je cd kan doen in verkenner of zo!!!

drcrash heeft gelijk, mijn vraag ging over het formateren, ik heb wel gezien dat je kan kiezen uit twee mogelijkheden.
De een is wel sneller dan de ander.
( direct of in de achtergrond )
Direct is sneller.

Groetjes deKIKker

zuchterdezuchterdezucht, weet dan niemand hier wat van cdwriting af!??!?!?

maak een multisession cd met CeQuadrat WinOnCD (of een ander progje), je kan dan als je wil een file wissen (uit de TOC halen) en er files bij zetten, zonder dat je de hele cd leeg moet halen. Je kan dit progje downen op www.cdrsoft.net

L8rz!

<-- Posted by CaLiMo, @ http://kickme.to/ultimate64 -->

Hee calimero,

Dit is toch een forum waar je je vraag kan stellen of kan je hier alleen slap ouwehoeren???
Alleen de vraag beantwoorden is voldoende lijkt mij.
Trouwens, met directCD kan je ook een bestandje weghalen zonder de hele cd te wissen.
Hier ben ik achter gekomen door de vraag te stellen, daarom nog bedankt voor de normale antwoorden.
Hier heeft iedereen (die het ook niet wisten) wat aan.

Groetjes deKIKker.