Vraagje of een FTP

vbimport

Waar kan het aanliggen dat je van sommige public FTP niks af kunt halen.

Ik heb er eentje daar kan ik soms wel wat vanaf halen en soms niet. Hoe komt dat??? En is er een manier om dat te omzeilen.

Ik heb het hier niet over een ratio pub maar gewoon over een public pub. Misschien weet iemand van jullie wel het antwoord.

Ik heb zelf ook al met verschillende FTP programmatjes geprobeerd, maar niks help.

Fer2000,

Der zijn mensen heh…die deleten het gewoon zomaar voordat jij er bij bent gekomen…en ook al zie je dan nog een list…is het er toch nie meer…dat blijf je houden…zou trouwens nie weten wie het deleet, maargoed…het zal wel…gewoon verder zoeken naar Pubs…:smiley:

Deze word niet gedelete echt niet dat weet ik zeker. Het is heel vreemd, maar ik denk dat er niet een verklaring voor is. Of misschien wel. Nou ik wacht het wel af.

Alvast bedankt voor je reply -=HeadLesS=-

Have a nice day

Dan heeft die pub waarschijnlijk geen leech axx (dat je kunt downloaden dus) waarschijnlijk heeft de systeemoperator die uitgezet.
Met andere woorden de files staan er wel in maar je kunt ze er niet afhalen.
Oplossing een andere pub zoeken met ongeveer dezelfde inhoud

Of dat er een max aantal downloaders is ingesteld die op dat moment aan z’n bereik is! :wink:

Het is alle zo mistreus. Verklaring had ik er ook niet echt voor. Maar jongens bedankt voor de hulp.

And have nice day