Vraagje hoe maak ik iso files of bin of ceu files

vbimport

Ik heb deamon tools gedownload omdat men schrijver naar de zeep is maar nu wil ik dus de files die op men harde schijf staan naar iso files zetteen of bin of ceu maar nu zet ik die om met nero maar hij vind die file niet ??
Weet iemand een oplossing ?:confused: :confused:

p.s. ik heb de search functie gebruikt en ik vond geen intresante dingen

Beste om cue/bin files temaken is cdrwin erg makkelijk kwestie van een paar muis klikken.in de help file van cdrwin staat precies hoe je het moet doen.

Je kan ook een nero image maken (*.nrg) maar ik weet niet of je dat dan ook kan branden via cue file c.q een ander programma dan Nero

De rede waarom bij daemon tools de ondersteuning voor nero images niet werkte was dacht ik omdat de Nero bij hun daarvoor de rechten gekocht had van hun om hun “source” te mogen gebruiken voor hun eigen images maar hier stond dacht ik tegenover dat hun de ondersteuning voor nero images deden weghalen uit daemon tools. Maar als je dus de nieuwste versie van Nero hebt dan moet je daar ook zo’n virtueel cd programmatje inhebben(Ikzelf gebruik nero zelf nooit dus ik weet het zelf niet zeker of het er al in zit).

Maar je kan in, feite zoals als al gezegt, met nero zelf al makkelijk cue/bin images maken of *.iso files(alleen wel letten op je instellingen).

Gewoon CDRwin nemen…lukt altijd.