Vraagie over WinProxy!

vbimport

Kep winproxy geinstalleerd 't werkt allemaal wel aardig mar nu wil 'k op de client-pc napster gaan draaie mar dat wil hij niet helemaal pikken Dan moet je de proxy invulle mar dan kan je kiezen tussen socks 4 of 5 mar geen van bijde werkt

Thanx SuperAppelflap

Heb je op de pc waar winproxy op draait de poort opengezet ? die napster gebruikt ?

Ik weet niet welke poort napster gebruikt en waar moet je die open zetten (-: ik heb gewoon de demo-versie gedownload van www.winproxy.nl is dit wel mogelijk met deze demo versie …
ThanXs

weet er iemand of winproxy ook werkt met w2k> ik wil namelijk een pc waar ik win98 op heb staan linken naar mijn w2k (hier heb ik verbinding met internet via modem) Als ik 2 w98 pc hebt dan werkt winproxy wel.

ik denk wel dat winproxy onder win2000 werkt
(www.winproxy.com)

Ik weet het zeker, werkt super onder win2000.
Met die poorten klopt niet helemaal, ik heb op mijn client alles open gezet maar napster wil niet draaien. Kan niet connecten met napster server!!

Greetz Reboq

Socks 5 hoort goed te werken onder napster. Napster is goed ingesteld dat hij op een proxy draait? (ik vraag het maar voor de zekerheid )

Werkt het niet dan kan je beter een Gateway installeren…dat werkt stukken beter (ik raad die van AVIRT aan, die werkt bij mij perfect). ICQ, Napster, IRC…alles zonder instellen van een proxy

een gateway? zou die in staat kunnen zijn om programma’s een verbinding te geven met internet door een beveiligd proxy server?

Ik kan hier op’t werk op internet, maar moet bij de eerste verbinding een login en pass opgeven. als zo’n gateway die login zelf kan doen, dan is het best mogelijk dat andere programma’s kunnen verbinden door de gateway en dan die login niet meer nodig hebben…of niet??? Mijn koetje zou dat in elk geval goed vinden!

dan ben ik nog vergeten te vragen waar je die gateway van avirt kunt downloaden…

dit probleem heb ik ook ik heb geen zin om de poort open te zetten…!!!

Gebruik gewoon pc anywhere en je kan napster op de server draaien dat is nog makkelijker ook en daarna gewoon de mp3’s oversturen met het netwerk!!!

http://www.winproxy.com/support3/Napster.htm

Kan het niet gewoon aan Napster liggen, want ik heb de laatste tijd heel vaak dat Napster niet kan connecten met een server.