Vraag over Overburning met Nero 6 op mijn Lite-ON LTR40125S

vbimport

He allemaal, ik heb een vraagje over overburning met nero 6

Ik probeer een SVCD te branden met 2 avifilms erop op een CD-R van 700MB(80MIN) terwijl het project wat ik wil branden zo’n 730MB (83MIN) zal gaan kosten, na een paar uur van het converteren van de films geeft nero aan dat er niet genoeg plaats is op de schijf terwijl ik overburn bij “expert feautures” tot wel 90MIN heb ingesteld, ook als ik het met een PHILIPS cd-r van 800MB(90MIN) probeer doet hij het nog nie… :frowning:

Hoe kan ik dit Oplossen…???

Alvast bedankt>>>YoUNaS

Welkom op ons forum!

Welke versie van Nero draai je? Indien het niet de laatste is, dan zou ik je willen aanbevelen vanaf http://www.nero.com eventjes de laatste versie van Nero te downloaden, je bestaande versie hiermee te updaten en het vervolgens nog eens te proberen. Er is nl een tijdje terug een overburning bug in bepaalde versies van Nero geweest.

Zou dat niet helpen, dan laat het maar weten dan zoeken we verder :slight_smile:

Hey, bedankt voor het snelle reageren!!!

Ik heb alles updates die te downloaden waren gedownload, maar helaas er is niets in de situatie veranderd… :sad: Weer een paar uur weg voor nix dus!!!
Iets anders wat ik wel merkwaardig vind is dat als je het project in Nero burning rom hebt staan en je wilt beginnen met branden staat de balk die aangeeft hoeveel MB het wordt, op iets van 730/740MB en als ie om een grotere schijf vraagt is dat ook de grote die wordt aangegeven maar als je dan op anuleren drukt omdat hij hem niet wil branden en je terugkomt in het beginscherm staat die meter op iets van 1.5GB!!! Heeft dit iets te maken dat de grote veranderd als hij de DivX files aan het converteren is, maar waarom geeft ie dat niet van het begin al aan???

Khoop op snel antwoord :slight_smile: >>>YoUNaS<<<

Overburnen werkt alleen bij de Disc At Once methode.
Nero kan trouwens beroerd (S)VCD’s maken , dat laat ik liever een TmpgEnc of iets dergelijks over.

Ja dat van, dat je disc at once moet gebruiken had ik ook al gelezen, maar di gebruikte ik ook!!! :confused:

Waar kan ik trouwens die andere programmatjes voor SVCD burning vinden???

THNX>>>YoUNaS

Heb je al eens geprobeerd iets anders te overburnen? Probeer bijvoorbeeld een data cdrom te maken met daarop iets van 730MB aan data. Je kunt gewoon de simulatiemode gebruiken, zodat het je geen schijfje kost.

De beste manier om SVCD’s te maken is eigenlijk met DVD2SVCD en Cinema craft encoder (niet gratis!). Kijk daarvoor eens hier (Engelstalig).

Heel veel andere proggies en links en tips en tutorials etc etc vind je HIER

[B]Ok THNX iammadaboutwarez & Dee-ehn ik zal die verschillende dingen eens proberen en ik laat wel weten hoe het is gelopen

>>>L8ER!!!>>>YoUNaS[/B]