Vraag over inloggen

vbimport

Hoi,

Ik heb me gerigistreerd en als ik me wil Inloggen dan zegt hij :

Verificatie niet geslaagd. Je bent niet ingelogd. Kan misschien iemand van de CDFeaks me ermee helpen , er had iemand gezegt iets van Cookies , maar ik weet niet wat het is ? Zou iemand me ermee wille helpen PM me maar dan .

Dank U:)

Ehm, ik weet niet, maar als de verificatie mislukt is heb je denk ik je wachtwoord verkeerd getypt?

Als het een cookie probleem is moet je hetvolgende ff doen in je IE browser:

Tools --> Inter options --> Advanced --> en dan ff button indrukken van default settings…als het goed is accept ie dan cookies…want das standaard! :slight_smile:

Suc7

Hoi,

ja maar ik weet 100% zeker dat ik m’n passwoord en username niet verkeerd heb in getypt ?
ik heb me inglogt bij cdfreaks hier zou ik dat terug weg kunne doen en dan misschien terug registrere op m’n E-mail en dan gaat het misschien:)

Hoi , en aan Cookies kan het nie liggen , want ik ben nu Gerigistreerd met ne andere z’n password en username , dan zou ik ook niet kunne inlogge met deze password en username

:frowning:

Crossposting is niet toegestaan!!!

Hoi,

Hoe bedoel je met Crossposting:confused:

Je stelt dezelfde vraag twee maal op dit forum in dezelfde taal weliswaar op verschillende onderdelen. Namelijk Dutch: general chat & Dutch software questions. Dit mag niet

Effe de oficiele versie
Crossposting (hetzelfde bericht in meerdere forums posten, waarbij opgemerkt moet worden dat het posten van eenzelfde bericht in een Engelstalig forum en in 1 Nederlandstalig forum in bepaalde gevallen getolereerd wordt)

Dit en meer kan je nalezen http://www.wijsbek.com/cdfreaks/regels.html

Hoi

Sorry hiervoor , ik had gezien dat ik het verkeerde had gepost