Vraag Laptops :)

vbimport

Mot ff laptop hebben voor school enzo

mensen die te koop aanbiede plz reply ff :slight_smile:

met system config en richtprijs enzo als het kan (en ook belg of nl ;))

tnx

hoeveel betaal je ?
ken wel iemand, die ze koopt min 21 % btw

liefst nie te veel :slight_smile:

is maar voor school enzo eh, moet niet laatste nieuwe hardware zijn enzo, ben niet van plan om voor school bakken geld uit te geven

bij de lidl (voedingsketen) verkopen ze een
p3 1000 mhz, met 256 mb ram en 20 gieg, netwerkkaart , modem, winme, word 2000, en vga = shared tot 64 mb, toshba dvd 8x 32x cdrom, teac floppy en nog tas en paar andere dingen erbij voor 2000 Euro (belgie)

read my previous post, voor school geef ik geen 80000bfr uit

Ik heb hier nog een laptop liggen.

PII 233Mhz mmx, 96ram, 3,2 harddisk, 4mb videokaart(niet shared!!!) 10mb netwerkkaart, modem(extern), usb, 14,1TFT scherm (1024x768)

Tis eigenlijk die van mijn vrouw, ze vraagt er … 40.000Bfr voor.

Dan denk ik dat Redneck beter die laptop kan kopen bij die winkel. Dna is die wel het dubbele geld kwijt maar dan heeft die een pc die stukken maar dan ook echt stukker beter is dan die PII 233Mhz. Maar ja 2000 euro is een hoop geld :smiley:

mot Pyromaniac gelijk geven, 40k voor dat geven vind ik wat veel

voor 40k heb ie p3 500 nieuw enzo

• kan voor 2500fr ± zelfde config krijgen :slight_smile: (AMD K6 233 - 128mb ram enzo)

Die bij de Lidl was afgelopen Wo al uitverkocht hoor :frowning:

en ik heb geen fl 4444,- meer over :slight_smile:

kijk eens op www.2ehands.nl daar zitten er ook een paar tussen die iets minder kosten…

Ik hoorde van een jongen laatst. Phrozeman heette die volgens mij :wink: dat hij wel iemand kende die aan laptops kon komen die heel goedkoop waren.

Die jongen zit heel veel op de weg dus als er een keer een laptop van een vrachtwagen valt dan pakt die hem meestal en dan gaat die hem verkopen voor niet zoveel geld.

Alleen is Phrozeman zijn email adres kwijt en wil/kan die dat niet geven. Dat is wel jammer :frowning:

Sorry jongens ik wil niet voor politieagent spelen hiero maar dit V&A is alleen voor legale spullen. Als er dus gejatte stuff wordt aangeboden moettie dicht.

Ik ga deze niet sluiten omdat er geen request voor illegale zooi is, maar wil wel ff zeggen dat als jullie in gejatte zooi onderling handelen (wat me weinig kan intresseren) dat dit via PM, ICQ of whatever moet gebeuren… maar niet hier…

dank u voor uw aand8…

Pyromanic, als je het daarover hebt, gaat het over gevonden dingen die aan dumping prijzen worden verkcoht :wink: :wink:

niets gejat enzo =)

kwestie van dit wat ‘legaal’ te houden lol

hey,
ik heb wel een DELL CpxJ750GT voor je :

PIII 750 Mhz
256 MB ram
14" scherm TFT
cdrom-floppy
tas, 8mb video, tvout
10 GB IBM HDD

je mag hem voor 3300 piek hebben!

Hij is niet gejat( :cool: )

Later, mail recessx@888.nu

nice laptop enzo, maar dat geld hebk ook weer niet :wink:

is al genoeg als ie P1 233 ofzo is, P2 is mooi meegenomen maar hoeft niet

mot goedkoop blijve :wink:

Originally posted by Redneck
Pyromanic

Het is Pyromaniac :confused: !!!Op irc zei iedereen ook al Pyromania omdat die C er niet op paste :frowning:

Maareh ik heb geen interesse :stuck_out_tongue:

Toch bedankt he voor de moeite

op www.lapland.nl kun je wel een redelikj goede laptop krijgen denk ik voor een niet al tehoge prijs. De sepcs zijn als volgt:

Dell Latitude CPi,
PII-266Mhz,
64mb,
3,5 GB HDD,
13,3" tft,

En dat voor 1300,= [€ 589]

Na mijn weten is lapland.nl helemaal legaal dus kan mij niets verweten worden

niet zo legaal dinge, mail je maar :slight_smile:

Originally posted by Pyromaniac
[B]Ik hoorde van een jongen laatst. Phrozeman heette die volgens mij :wink: dat hij wel iemand kende die aan laptops kon komen die heel goedkoop waren.

Die jongen zit heel veel op de weg dus als er een keer een laptop van een vrachtwagen valt dan pakt die hem meestal en dan gaat die hem verkopen voor niet zoveel geld.

Alleen is Phrozeman zijn email adres kwijt en wil/kan die dat niet geven. Dat is wel jammer :frowning: [/B]

Hehe LoL,

Wat een verhaal :slight_smile: