Vraag Help me!

vbimport

Hoi,

IK heb me gerigistreerd , en ik heb een password aan gemailt gekregen , en nu wil ik me inloggen en dan zegt hij

Verificatie niet geslaagd. Je bent niet ingelogd.

wat zou dit zijn en hoe kan ik me inlogge , ik heb dit nu op de cdfreaks gezet met ne kamaraad zโ€™n password ,

Wie weet voor mij een oplossing

Bedankt :confused:

Nieuwe nickname aanmaken; cookies aanzetten (maakt nix uit denk ik:p) dan doet ie t wel

hey

Wat bedoel je met cookies ???

dank u :confused:

Password is hoofdlettergevoelig.
Een โ€˜Aโ€™ is iets anders dan een โ€˜aโ€™

En cookies zijn bestandjes die informatie bijhouden voor je op jouw computer. Cookies maken het op dit forum mogelijk dat je niet iedere keer je loginnaam en password hoeft in te voeren als je een bericht wilt achterlaten.

(er zijn nog veel meer toepassingen voor cookies, maar daarvoor adviseer ik je om even zelf op zoek te gaan voor een uitgebreide toelichting, ben nu te lui om dat uit te leggen :wink: )

Ook ik maakte in het begin ooit de fout om bij het wachtwoord niet te letten op de hoofdletters, dom, dom, dom

Originally posted by Keith
Ook ik maakte in het begin ooit de fout om bij het wachtwoord niet te letten op de hoofdletters, dom, dom, dom

waren we zo ooit niet allemaal, ik moet kleur bekennen, ik was vroeger ook wel zow, hoewel ik zow oud ook weer niet ben :wink:

Originally posted by Mattel007
[B]

waren we zo ooit niet allemaal, ik moet kleur bekennen, ik was vroeger ook wel zow, hoewel ik zow oud ook weer niet ben :wink: [/B]

Tja, niemand is geboren met alle kennis op zak hรƒยจ! Alleen de 1 pikt ut sneller op als de ander.