Vote for ken08!

vbimport

Ik vind dat ken08 de laatste tijd flink
bezig is!

Ga zo door jongen!!!

VOTE FOR KEN08 !!!11

dank U !!!
iemand die het heeft opgemerkt
ik zit nu elke dag meer dan 4 uur op cdfreaks en wil zoveel mogelijk mensen helpen
en zou graag zelf een administrator worden maar tja er zijn er al zoveeel!
maar dat doet me echt goed dat er iemand zelfs een topic voor open doet!!!
Nogmaals bedankt!

coughEGOcough

moete nie vote iedereen helpt iedereen

Ken08
zoals u zijn er maar weinig
zoals u zouden er meer moeten zijn
Moge voorspoed met u zijn
en het slabbertje met mij

Zo, heb ik nu mijn geld verdiend?

Misschien dat er nu ook een ‘gewaardeerde member’ ingesteld wordt? Er zijn hier meerdere members die zoiets verdienen, maar ik ga niet eens proberen om ze allemaal op te noemen uit angst iemand te vergeten.

Da_Taxman

[This message has been edited by Da_Taxman (edited 27 May 2000).]

Ik ken de ken08 goe,en ge moet hem niet geloven,hij zit hij niet 4 uur per dag op cd-freaks,hoop en al een uureke!En ken08 ‘mensen helpen’,tis wa dat ge helpen noemt?!

gij en redneck zijn even erg als mij ik bedoel dan wel in de goede zin!!!
wij zitten zeeer veel op deze site en helpen veel mensen tja zoals je zei er zijn er zo wel wat een paar maar goed ik vind dat wel spijtig dat wij hier eigenlijk geen echte functie hebben!tja wij hebben er hier eigenlijk wel 1 en dat is dat we veel mensen helpen maar dat is toch niet zoals een admin zijn hoor

Mijn stem heb je ook !
Kijk allen binnenkort eens naar onze site !!! Ken08 en ik beginnen aan een site. Iedereen kan helpen : stuur eens een reply naar mijn TOPIC : Sorry !
Beetje raar onderwerp maar alé. We hebben al een beetje overlegt en zullen binnenkort aan de index beginnen. Allen daarheen.
Euh en Moneymaker, den Ken08 en ik komen ook goed overeen en ik vind dat hij al velen geholpen heeft !

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by Moneymaker:
Ik ken de ken08 goe,en ge moet hem niet geloven,hij zit hij niet 4 uur per dag op cd-freaks,hoop en al een uureke!En ken08 ‘mensen helpen’,tis wa dat ge helpen noemt?! <HR></BLOCKQUOTE>

he stommen stijn da moest ge nu niet doen normaal lach ik daar wel om maar nu is het wel iets serieus hoor
en ge weet maar al te goe da ik op cd freaks meer dan 4 uur zit.Vandaag zelfs zo een 8 uren wel wat met pauses tussendoor ff naar TV kijken of iets downloaden of iets halen om te drinken of zo.en ja stijn ge weet ook dat ik hier veel mensen goed help maar goed.
PS:ge gaat toch nie morgen naar den opendeurdag vant school he!!! en maandag is het staking en gaat gij dan dinsdag naar school of komt gij naar mij thuis u moeder weet dat dan toch nie!!!

prive onderonsje aan het worden

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>gij en redneck zijn even erg als mij ik bedoel dan wel in de goede zin!!!<HR></BLOCKQUOTE> ferme zinsbouw tnx mate

Tja ik vind da wel ne keer beestig om een onderonsjen te doen zoals gij soms doet en dan is da van:wa is hij nou weer aan het zeggen da is soms wel ne keer plezant

alle tis goe,maak van keneke nen adminstrator dan is hi content???P.S.ken den opendeurdag is beestig,zit hier gewoon wa op de PC te internetten!!!

aaa gij zit te internetten he!
beestig komt gij vanavond af om 8 uur?