Voorkom uitbranders (search/zoeken)

Persoonlijk vind ik het niet zo erg om iemand wegwijs te maken terwijl er waarschijnlijk nog wel iets gevonden had kunnen worden (gedateerd of niet)

Dit bracht mij een aantal maanden op het idee om een site te maken voor hobbyisten die nog het een of ander willen “bijleren” als het gaat om software/hardware.

Ik heb al wat mensen geholpen met o.a. screenshots, filmpjes (heel wat mb’s is er heen en weer gegaan) vaak ben je uren bezig om een redelijke documentatie te maken als dat niet snel voorhanden is.

Sinds een maand of 6 gebruik ik viewletbuilder, ideaal voor dit soort werkzaamheden, heel makkelijk in gebruik en je kunt er bijna alles mee (txt invoegen, pics importeren)

Voor die mensen die nog wat willen opsteken, is er een site die je kunt helpen bij allerlei moeilijkheden/vragen/obstakels of wat dan ook, de hoofdsite kun je vinden op : www.tpchelp.be/

een directe link naar de downloadpage

en een voorbeeld hoe je Ad-ware moet installeren en configureren, ik snap best dat vele het wel weten, maar misschien zit er iets bij waar jij wel wat aan hebt…

Misschien is het een idee om zelf ook wat te posten (hint…: hoe gebruik ik de search in CDFreaks :p)

Originally posted by SoulShower
Misschien is het een idee om zelf ook wat te posten (hint…: hoe gebruik ik de search in CDFreaks :p)

Engelstalige versie van een korte handleiding hierop staat in newbie forum :wink: