Voor jullie! movies

vbimport

DivX <> DVD kwaliteit

duh

moest je DVD kwaliteit op 600 Mb krijgen : Bravo !!

DivX is goed voor de grote dat de file inneemt maar is GEEN DVD quality eh

http://www.aalster.net/divxzone/movies.html

nou ja voorlopig eentje…

Cool

is die web pagina van jou RNG ???
beestig!!!
maar euh enkele vraagjes:
ik ken da allemaal nie zo goe met da film gedoe te rippen enzo
maar Divx is da nie dat het DVD films waren en dat jij die omlgezet hebt naar VCD ?
maar euhh ge kunt toch kiezen bij het overzetten naar de beeldkwaliteit of niet?
ik heb een paar VCD cdz liggen en ik wil die films gewoon niet bekijken omdat het zo slecht beeld is vind ik,ik had scream 3
gedownload van een site
en bhaaaa
zo lelijk beeld,versta me goed he ik heb niets tegen die dingen maar als jij zelf die films omzet kan je dan voor een goede kwaliteit zorgen zodat de film geen 300Mb is maar 600Mb dan denk ik dat het beeld mooier moet kunnen zijn.Dan vind ik het ne keer de moeite om nen film te downloaden.
Ik wil nie vooz doen of zo ze maar het is enkel een vraag

Hey RNG, even een vraagje over gedownloade movies,mijn pc staat boven en mijn tv beneden.
Aangezien ik die films op mijn tv beneden wil zien vraag ik mij af of dat mogelijk is ?, zodat ik uiteraard wel kan genieten van DVD kwaliteit.

Ik wil dus eigenlijk films downloaden (DVD kwaliteit)en dan (als dat mogelijk is)een kabeltje doortrekken naar beneden om zo te genieten van de nieuwste films. (Alleen DVD kwaliteit)
Afijn ik heb het misschien een beetje langdradig uitgelegd maar kan dit ???

ps.Nog even antwoorden op je vraag:ja ik ben naar 4 Elements geweest

Bij www.Mycom.nl kan je een zender en ontvanger kopen waarmee het mogelijk om films van je pc naar je tv te sturen.

Kost geloof ik 299,- piek

Bedankt voor je reactie Redneck,maar dat is niet helemaal mijn vraag en datgene wat ik wil weten.

RNG (of iemand anders)weten jullie het ???

Ja dan heb je wel tv-out nodig en dvd’s.
Dan is het mogelijk. Dat staat in de handleiding van je videokaart als die er bij zit.

TeK

Ziet er wel stoer uit, alleen nog wat weinig films.

Maak niet uit het begin is er. Hopen dat er meer zullen volgen.

Leuke site…alleen de site waar ik de divx codec wil downloaden werkt niet…kan iemand mij hieraan helpen?