Voor de verandering...... (gaat over eten)

vbimport

Aangezien mensen hiero het fijn vinden om hun mening te geven, deze vraag voor diegenen:

“Wat vind je nou het smerigste om te moeten eten?!”(is weer eens wat anders!) :slight_smile:

Om van te walgen vind ik:

[ul]- augurken

• mosselen
  • stampot wortelen
  • stampot boerenkool
  • (…meer weet ik ff nie)
    [/ul]

:smiley: (je moet ze maar verzinnen!) :smiley:

euhhhhh
-frieten
-pannekoeken
-pizza
-smos

brrrrrrrrrrrrrrr
wat een vies eten:D

dit gaat er echt ni in

• spruiten
  • champignons
  • schorseneren
  • zwart brood

Konijn en de meeste gerechten die mijn moeder maakt zijn bocht :slight_smile:

Nouja ze kan wel lekker koken maar ze doet het zo weinig maarja… wat ik verder egg niet te vreten vind… euh?
Ff denken hoor… ohja kaviaar vinnik vies (denk maar niet dat ik dat thuis krijg… :slight_smile: )…

Verder eten zoals spruitjes enzo wat veel mensen haten vinnik gewoon lekker hoor :slight_smile:

Originally posted by Dee-ehn
Verder eten zoals spruitjes enzo wat veel mensen haten vinnik gewoon lekker hoor :slight_smile:

Ik ben d’r een keer ingeluisd! Ik vind dus spruiten ook nie te haggelen; hadden ze me een keer stampot spruiten toegediend en ik vond het gewoon best wel lekker! :confused:

Echt een naai streek!

(alle paddestoelen vind ik ook nie te vreten btw!)

Champignons (ik neem aan dat je daarop doelt) vinnik zeeeeeeeer lekker alleen als ik teveel ervan eet ga ik over mijn nekkie… maarja dan moet ik er wel veeeel van eten…

Ohja, alcholol en champignons gaan helemaaaaaaal niet samen als ik 1 biertje drink en dan een paar champignons eet dan moet je me zien gaan… :slight_smile:

moet je me zien gaan… :slight_smile:

Waar naar toe?

In dat geval was de bedoeling de dichstbijzijnde vijver maar ik bleef hangen in de hordeur… :slight_smile:

[B]Champignons (ik neem aan dat je daarop doelt) vinnik zeeeeeeeer lekker alleen als ik teveel ervan eet ga ik over mijn nekkie… maarja dan moet ik er wel veeeel van eten…

Ohja, alcholol en champignons gaan helemaaaaaaal niet samen als ik 1 biertje drink en dan een paar champignons eet dan moet je me zien gaan… :slight_smile: [/B]

Wat voor champions heb jij het over?! haha! :smiley:

Euh die je bij de edah koopt hoor…

Zal maar geen paddo’s proberen he :slight_smile:

Asperges… De gedachte alleen al…

:smiley: Lathieza :smiley:

Zowat alle groente heb ik hekel aan (behalve doperwten :)). En qua vlees, ik eet alleen kip. Ik moet echt geen rund, varken, paard, konijn of weet ik veel wat nog meer hebben.

oei oei moet ik gaan nadenken

rouwe augurken
smos
kebab
en andere turke rommel vlees

Originally posted by carlo vaesen
[B]
smos

[/B]

ne smos komt wel nie van ne turk !

[B]Euh die je bij de edah koopt hoor…

Zal maar geen paddo’s proberen he :slight_smile: [/B]

Nie eens?! :slight_smile:

Originally posted by ken08
[B]euhhhhh
-frieten
-pannekoeken
-pizza
-smos

brrrrrrrrrrrrrrr
wat een vies eten:D [/B]

frieten lekker :slight_smile: friet met stoofvleessaus enzo :slight_smile:

pizza, lekker =)

Ja ben vanavond nog ff met een vriend naar de pizzeria geweest om een pizza pepperoni en een pizza napolitana naar binnen te werken… LEKKAH LEKKAH :slight_smile:

zwart brood of brood met veeel pitten enzo echt niet te harden en ook spruitjes ennuh augurken en ook asperges. Kan ik echt niet naar binnen krijgen.