Voor de adminstrators

vbimport

Is het niet mogelijk om een soort PM in te bouwen in dit forum?

ik geloof dat er een add-on (gewoon een hack) is voor UBB dat iedereen een private inbox krijgt op het forum waar men private messages kan ontvangen…
maar het leek me nooit nuttig om die in te bouwen…
ik zal eens kijken of ik die modified code ergens kan vinden…

http://bartour.virtualave.net/

Pm system

Het zou toch gemakkelijk zijn zeker voor als iemand om een FTP vraagt moet je die telkens mailen, en da’s nogal omslachtig.

ik ben alleen bang dat 90% dat systeem weer niet snapt of zo…

idd, is wel handig kan je tenminste prive dingen voeren zonder ergens een topic te starten zoals sommigen doen

maar jah, die 90% zal het wel snappen na verloop van tijd

btw TD als je bezig bent hacks aan het installe moet je es een poging nemen op de Who’s Online hack, is handig enzo en wel fun

en Beta maybe maar hier wel bugloos en bij de meesten die hem geprobeert hebbe ook

Het lijkt mij wel een goed idee, waarom vragen we niet in een Topic wat iedereen er van vind??

Copyman!

Ik vind het ook een goed idee. En wie dat het niet snapt moet dat dan niet doen, dus je kan een keuze maken tussen met PM of zonder.

PM systeem ben ik wel voorstander van. SOms is het handiger om iemand een personal message te sturen, zonder nu weer over te stappen op e-mail.

Iets voor Forum ‘Feedback & Suggestions’ wellicht. Who’s online is een leuke feature. Ik vond die sterretjes ook wel aardig, heb niet echt uitgezocht waar die voor staan, maar zag er wel stoer uit

Da_Taxman

your no longer alive

[This message has been edited by Ruff-Next_Gangsta (edited 04 June 2000).]

Prima Idee!

TeK

Beterdebeter !!!
Hebbe die kip !?

Tja dat sommigen on der ons problemen gaan hebben met het begrijpen van PM dat kan ik me best voorstellen zeker als ik sommige replies op deze topic al lees LOL. Maar ik denk niet dat we ons daar iets van moeten aantrekken, ik zou zeggen admins bouw in die boel.
Bedankt

En als er mensen niet snappen hoe het werkt dan is er vast wel een toelichting van waarnaar verwezen kan worden. Wil deze eventueel nog wel vertalen (heb ik voor een ander forum gedaan met alle help pagina’s voor UBB).

Dat en er zijn altijd nog wel mensen die af en toe wat tips kunnen geven. Uiteindelijk gaat het ook met vragen over smilies, UBB-code en dergelijke. Valt allemaal best wel mee.

Da_Taxman

Tis een id… maar misschien gaat er teveel tijd inzitten…

Kunnen we het forum een beetje restyle ?? wat extra features erbij, kewl pix en misschien wat andere vormgeving… (zoiets als GoT)

Het is maar id hoor…

Prutser

goed id… maar is veel werk voor meneer duke… hehe…

Bedankt nogmals voor jullie reacties, laat de admins nu maar beslissen, ik hoop dus dat ze PM inbouwen hehe

en de CD FREAKS elite heeft gesproken.

maar ik als eenvoudige jongen dan ?

TheDuke:
ik ben alleen bang dat 90% dat systeem weer niet snapt of zo…

Redneck: maar jah, die 90% zal het wel snappen na verloop van tijd

Bierspier: Tja dat sommigen on der ons problemen gaan hebben met het begrijpen van PM dat kan ik me best voorstellen zeker als ik sommige replies op deze topic al lees LOL. Maar ik denk niet dat we ons daar iets van moeten aantrekken

allemaal wel een beetje hoogdravend heren!
kijk toch ook ff naar jullie eigen topic’s, ook niet allemaal even …

en het enige zinnige:

Da_Taxman:
En als er mensen niet snappen hoe het werkt dan is er vast wel een toelichting van waarnaar verwezen kan worden. Wil deze eventueel nog wel vertalen (heb ik voor een ander forum gedaan met alle help pagina’s voor UBB).

sorry jongens, ik ben alleen een beetje aan het plagen, alhoewel ?
hahaha

Diene Portje*
altijd lachen met die gozer…

En wat vinden jullie dan van een soort karma rating of zo (Twekaers.net heeft zoiets). Dan kun je bijvoorbeeld mensen karmapunten toekennen en dan bij bepaalde punten-niveaus kun je dan extra mogelijkheden toekennen.

Bijvoorbeeld:
Mensen die regelmatig zinnige posts achterlaten kunnen van admin/moderator karmapunten krijgen. Als je bijvoorbeeld 10 punten hebt dan mag je meedoen aan het PM systeem.

Dit voorkomt dat je al een heleboel mensen krijgt die het niet snappen en daar eventueel moeilijk over gaan doen. Verder stimuleert het (voor sommige mensen in ieder geval) om zinnige posts achter te laten (want als ze het niet doen, dan kunnen ze in het ergste geval punten kwijtraken). Je straft in deze niet zozeer de mensen die onzin uitkramen (dat kan altijd nog met ban ed), maar beloont de mensen die meer doen voor dit forum.

Lijkt me op zich wel leuk, weet alleen niet of het eenvoudig te implementeren is.

Da_Taxman

nah, lijkt me eerder niets echt nuttig, brengt redelijk werk met zich mee enzo voor adminis, heb daar ook es mee begonne te installen enzo, gaat nog vlot met tutor erbij geschreven maar de praktijk daarna is anders, al die punten geven enzo, en mensen die klagen erover

lijkt me niet echt een goeie addon, dan niet enkel voor op freaks maar elk UBB enzo