Voor 3500,- vriendschap a.u.b

Originally posted by cum-a-lot
95 % van hen zijn dom de andere 5 % rulen de wereld

nee hoor bush hoort ook nog bij die 95 % :slight_smile:

ja je hebt gelijk maar Bush heeft dan ook niets te zeggen en dat is maar gelukkig ook. Het zijn machtige lobbygroepen die alles voor het zeggen hebben in de usa, die hebben ook Bush zijn campagne betaald

Het is allemaal heel mooi, maar het bestempelen van een hele natie (95%) als dom?

je kan je misschien in de eerste plaats afvragen waarom
een 10-jarig jongentje dat doet he!! Hij had misschien geen vrienden, werd misschien gepest en wou misschien ook eens wat geluk (en dat moet je in een land als Amerika inderdaad maar al te vaak kopen)
t Zegt meer over de mensen die dat geld aannamen dan over dat jongentj zelf
Is maar mijn gedacht he

Psycholoog ??

Hoe kwam het schoolhoofd er ook weer achter? Owja of ie 10$ kon wisselen.
Is het een halsmisdaad als je in de us betaald met +/- 30 piek? Want hoe ging het dan ongeveer?
had het schoolhoofd munten en wou hij het briefje, keek hij wat meer in de portemonee en zag hij nog wat andere briefjes of wou dat jochie het schoolhoofd een zooi munten ruilen voor dat briefje?
Okay een 10 jarig jochie met 20-30 piek opzak. Tsja dat is misschien wat raar. Maar om daar nou meteen alles achter te zoeken?

Amerika is een super land als je rijk bent. Als je arm bent daar heb je een groot probleem. Geef mij dus maar Nederland.

Echt typisch trouwens dat dat jochie dacht vrienden te kopen. Amerikanen denken dat alles te koop is:(

Ook als je rijk bent is dat niet alles. Je hoeft maar naar je ID te pakken en je wordt al overhoop geknalt… door de NYPD tenminste…

F 3500,-?
Dat zijn die van mij lang niet waard :smiley: