Voodoo3 en tv out

vbimport

hallo ! ik heb een voodoo3 met tv out maar nu wil ik mn tv out gebruiken maar bij instellingen kan ik t nergens activeren… ik gebruik winme de kabel heb ik al op mn tv aangesloten
ik wil mn divx filmen via mn televisie bekijken snap ie? weet iemand of t beeld dan nog wel mooi blijft ?

maar ja t is wel vaag ik kan nergens aanvinken om de tv out te activeren…

iemand een idee ?

volgens mij hebben die klootzakken me de verkeerde cd gegeven voor een voodoo3 zonder tv out ik heb al de nieuwte voodoo3 drivers gedownload maar nog steeds kan ik de tv out nergens activeren klote zooi

Ik weet nie hoe het zit met die Voodoo’s maar weet wel dat het bij me GF2-TVout zo was, dat de tv wel moest aangesloten zijn op de uitgang wilde ik ook maar wat kunnen instellen.
Dat instellen ging dan via het configscherm v/h beeld, en dan bij geavanceerd ergens kijken. (ben nu nie thuis dus kan nie kijken.)

En die drivers voor een Voodoo3 (3500?) TV out, kan je gloof ik hier wel vinden.

We horen ut wel…

Probeer ff op de site van de producent van de kaart de driverversie met tv out te downloaden. Vaak is die alleen op de site van de producent verkrijgbaar (bijv bij Elsa kaarten die niet Geforce based zijn)…

Over die divxen: op de TV zien ze er beter uit dan op de monitor. Omdat de monitor scherper is en meer kleuren aankan etc etc zijn ook automatisch alle “lelijke dingen” in een divx (artefacten e.d.) beter zichtbaar dan op een tv; deze verhult ze nl…

Ik heb zelf een voodoo3 (2000) en ik heb het nog niet aangesloten maar was het wel van plan.

Je verlies van kwaliteit in beeld hangt sterk af van de afstand die je wil afleggen. Hoe langer de kabel, hoe slechter de kwaliteit. Iemand die ik ken heeft het met een dubbele kabel gedaan maar daar weet ik weinig van. Je moet zoals je misschien nog niets wist met een scart kabel werken (ik heb tijden zitten kloten met coax :rolleyes: )

Verder, je hebt in je configuratiescherm een icon ‘3dfx’ en daaronder zit een tab, of ergens bij option, enable tv output

1 vraag als je de kabel al aangesloten heb dan zit ie dus ook al op je kaart dus heb je TVout ik heb hem ook.

2Je gaat naar eigenschappen beeld daar ga je naar instellingen en daar druk je op geavanceerd dan zie je rechtsboven TVout staan daar kan je hem aanzetten succes.

3Zo niet dan heb je de verkeerde drivers.

Grtzz Richard

het is gelukt ! thanks allemaal ! ik had de verkeerde drivers )

alleen het beeld is heel wazig erug jammer… zal wel aan mn klote samsung tv liggen ik zal wel ff een sony kopen

Koop maar een Philips is nog beter en dat meen ik echt :stuck_out_tongue:

Grtzz Richard