? Volluk! ?!

Waar is iedereen gebleven? (vraag zegt genoeg denk ik):confused:

In de winter is toch altijd drukker hierzo?!?

tis maar net wie je zoekt denk ik.maar vertel maar wat wil je kwijt? :slight_smile:

Gooi het maar in de groep jongen.:stuck_out_tongue:

ben gewoon hier, heb helaas ook nog een prive leven om te runnen :frowning:

Ik ben er ook… maar je hebt gelijk, tis vet rustig de laatste paar dagen. Lijkt wel of iedereen ff weg is ofzow… vind ik niet leuk!

Alhoewel… spaart me wel tijd :smiley: (just kiddin, ik doe dit ook voor me plezier…)

ook ik begin me hier een beetje te vervelen!

Naja, ik kan jullie niet dwingen te posten natuurlijk :wink:

ben er weer was me even verdiepen in FXP

er zijn natuurlijk ook nog mensen met een prive leven naturlijk:)
maar zelf weet ik de helft van de tijd niet eens wat ik moet melden, dan kan ik net zo goed helemaal niks melden:D

En daarom ben ik er!
Ik weet vaak niks zinnigs te melden maar post altijd wel wat!

Dat kunnen we idd wel aan jou overlaten! :stuck_out_tongue:

3 maal raden waar ik ben :slight_smile:

Originally posted by Mr. Belvedere
3 maal raden waar ik ben :slight_smile:

Uuuuuuuuuuuuuh
Uuuuuuuuuuuuuuuh

HCC? :smiley:

Kom zondag wel ffkes langs :wink:

Greetz

druk met schoolwerk enzo hier en nog wa andere zaken

binnen week en half twee weken examens dan :frowning:

hier ben ik.

zo dat is weer een nummetje erbij :slight_smile:

/me is druk met zijn sociale leventjuh, beetje rond junken en sites bouwen…

Zal ik er nog een maar een bij doen dan.:wink: :stuck_out_tongue:

Nou, dat bedoelluk dus… hebben we iedereen wel zo’n beetje gehad… toch? Wie doet de PR van 't CD-freaks forum?

Nee, het valt me op dat er een hoop lui met 500+ aan postings, aktieve freaks dus, in eens van het toneel zijn vertrokken.

Nou wil ik verder niet zeuren over dit forum, ik heb het hier n.l. prima naar m’n zin… Maar ik vroeg mij gewoon af “How Cums??” Moeten we wellicht rekening houden met een aantal freaks die dood in hun woonkamer liggen en pas jaren later ontdekt worden? Of evt. een ander bizar senario?!

ik leef nog steeds :stuck_out_tongue: maar als ik niks te zeggen heb of niet kan antwoorden dan kan ik net zo goed niks posten :smiley:

kan me heel goed voorstellen dat sommige mensen hier weg gaan, mensen met veel postings die hier al heel lang komen.

Er is veel veranderd…sommige mensen voelen zich daar niet bij thuis, anderen juist weer wel.

ff spieken hoe lang ik hier al rondneus…

ah 3/4 jaar. Nou ik vind het nog wel gezellig hier hoor!

Alleen heb ik een klein probleempje. namelijk dat, ook al browse ik met cookies, toch onthoud dit klote ding mijn pass niet… maar dat gaat vanzelf wel weer goed.