Voice chatten met icq

vbimport

ik heb et laatst een met de micro naar iemand anders gebeld ( pc to pc call)
dat lukte vrij aardig

maar je moet hiervoor toch niet betalen ofzo$
ik dacht van niet
maar voor de zekerheid toch maar een topic neerzetten

Uhhh als je voice chat en ut zou geld kosten hoe wil ICQ dat dan opsturen:?? Bij je kabel account zette?? :stuck_out_tongue: of heb jij een adres op moeten geven?

Zolang je nergens je persoonlijke gegevens hebt genoteerd lijk het mij dat ze je nie kunnen benaderen voor zulk soort kosten! :stuck_out_tongue:

pc to pc call heb ik al geprobeerd met een telenet gebruiker, ik heb zelf nu ADSL. In het begin ging dat perfect maar nu heb ik er problemen mee: Soms hoor ik de andere niet praten en hij me wel en ik laat mijn geluidsinstellingen altijd hetzelfde staan.
Nu krijg ik dat helemaal niet meer aan de praat : Ik hoor hem niet en hij mij niet.

En het heeft 2 keer perfect gegaan.
Volgens mij is dat toch gratis. Als je nu chat met elkaar of als je nu praat tegen mekaar. Internet radio is toch ook gratis.

L & H voiceexpress is ook best handig en werkt redelijk goed. Niet meer typen !! :):):):slight_smile:

Originally posted by fordcapri
L & H voiceexpress is ook best handig en werkt redelijk goed. Niet meer typen !! :):):):slight_smile:

Ja, wij zijn ook maar de proeftkonijnen voor dit item, aangezien in de toekomst alles voicecontrolled wordt uiteraard! :stuck_out_tongue:

ik gebruik altijd het proggie roger wilco het is echt fijn want hij gebrukt (als je onder een spel doet voice chatten) de kanalen afzonderlijk van elkaar (als je natuurlijk een full duplex geluidskaart hebt)