Vogelpest?!?

vbimport

Het afgelopen jaar:
Eerst hadden we varkenspest, toen kwam gekke koeien ziekte, daarna volgde MKZ en nu hoorde ik vanochtend op de radio een melding dat in zuid België een geval van Vogelpest was ontdekt bij een duivenhouder!!!

Waar gaat dit heen mensen?! FF serieus, deze ziekte is zelfs gevaarlijk voor mensen zeiden ze!!!

Deze ziekte is niet gevaarlijk voor mensen, alleen voor pluimvee…
De ziekte kan niet overlopen in Nederland want daar worden/zijn ze ingeent.
So don’t worry :smiley:

Greetz
Mess

Sure Wookster…hehehe…en jij had zeker ook wel erg veel last van de varkenspest (met die kop van je) :slight_smile: geintje hoor knul! :wink:

Wordt wel een beetje gek van al die ziektes! :slight_smile:

inderdaad het moet nou maar es afgelopen zijn met dat ge"ziek"!! :frowning:

Originally posted by Wookie
[B]Het afgelopen jaar:
Eerst hadden we varkenspest, toen kwam gekke koeien ziekte, daarna volgde MKZ en nu hoorde ik vanochtend op de radio een melding dat in zuid België een geval van Vogelpest was ontdekt bij een duivenhouder!!!

Waar gaat dit heen mensen?! FF serieus, deze ziekte is zelfs gevaarlijk voor mensen zeiden ze!!!
[/B]

Wookie

De vogelpest is dichter bij Nederland als je denkt.

Ze is ontdekt in Mol bij een duivenmelker. Mol ligt vlak tegen de Nederlandse grens. Zodus pas maar op.

Al die dierenziektes gebruiken ze gewoon om ons voor te bereiden op iets wat de hoge pieten al weten : nl. dat er ook een pest onder de mensen is …

Begin daarom alvast goed sterke drank te zuipen, want op sterk water kun je alles langer houden :smiley: Of rook nog een pakje sigaretten meer per dag, want gerookt vlees houdt langer :smiley:

Ik vind het vooral flauwekul dat ze zo’n herrie maken rond dierenziektes die schadeloos zijn voor de mens en die er vroeger ook al waren. Vroeger stierven er toch ook geen mensen als ze vlees aten van een varken met de varkenspest, of een duifje met de vogelpest. BSE en de dioxinekippen waren wel iets serieuzer te nemen, omdat dit wel gevolgen kon hebben voor onze gezondheid … Verder is het toch ook belachelijk dat er zoveel beesten worden afgemaakt omdat ze MKZ zouden kunnen hebben, terwijl een simpel spuitje MKZ kan voorkomen.

Bij een politieker moet toch ook eerst bewezen worden dat ie fraudeert voor ie uit de stal wordt gegooid …

greetz

Originally posted by -=HeadLesS=-
Sure Wookster…hehehe…en jij had zeker ook wel erg veel last van de varkenspest (met die kop van je) :slight_smile: geintje hoor knul! :wink:

Ey Hoofdloos, tis echt zo dude! Jij woont daar dichter bij dan mij dus pas maar op! :wink:

bestaat er er ook cartmanpest?

Ja, en weet je waar die heerst. :smiley: op Cdfreaks!

en op burn.at/cddealers :wink:

Bij jou vrienden de Vosjes hebben ze ook een pest hekel aan Cartman! :wink: