Voetbalhaters Unite!

vbimport

Wat is er nu zo belagrijk aan voetbal, 20 mannen die achter een balletje aanhollen omdat in een netje proberen te schoppen en dan staat er ook nog zo’n malloot die em eruit probeert te houden…

Tijdens de wedstrijden zal ik ergens anders zijn, de televisie zal op een andere zender staan, de uitslagen lees ik waarschijnlijk hier of op de voorpagina van de ochtendkrant (die ik pas 's-middags lees natuurlijk), helaas onvermijdelijk.

Voetbal is niet meer dan een commercieel evenement geworden. Waar is de tijd dat je nog alleen voor de eer en glorie meedeed aan een sportevenement, de tijd dat je een Fiets kreeg voor een Olympische medaille en je je helemaal gelukkig was met een fiets.

Tegenwoordig willen voetballers zelfs een fiscaal vriendelijk regime omdat ‘ze het vaderland vertegenwoordigen’…helemaal gestoord, ze verdienen meer dan een minister die veel meer voor het vaderland doet. (ben voor belastingverlaging, maar dan voor iedereen).

Zo, en dat moest ik nu even kwijt!

Da_Taxman

ps die topic over het vogelnestje is leuker hoor

Is dat hetzelfde als gabbers unite?
tax…

count me in

Ik hoop van harte dat Nederland er als een van de eersten uit vliegt… Dan is in een keer alles weer normaal, dus, zonder al dat oranje gedoe.

hehe als nl speelt ga ik lekker met m’n vriendin naar de bios… lekker rustig…

zeker als ze in de finale komen…
tijdens wk '98 ook gedaan…

Ik vind het op zich wel leuk zo’n Ek-tje, maar die FUCKING hype erom heen is kut. lijkt Pokemon wel

Ik kijk nooit voetbalwedstrijden, maar ik mag graag een westrijd zien als Nederland moet spelen.

Ik zal jullie ff vertellen wat het mooie aan voetbal is:

HET BIER!!!

dat is iets waar ik het helemaal mee eens ben !! voetbal… ik vind dat zo GRUWELIJK !!! AARGGGHHH…

Laat mij maar lekker chillen ergens (cdfreaks…) voetbal sucks…

Hehe da_Taxman, over voetbal zijn we het dan misschien niet eens, maar over meisjes duidelijk wel (maar u blijft van mijn vriendin af!!! )

[This message has been edited by Wannes (edited 08 June 2000).]

en dan allemaal van de debielen die in het oranje gaan…dat slaat echt alles he…

die commerciele oranje zooi…zonde van het geld…

en de agressie van tegenwoordig…man laat ze lekker elkaar de hassis inslaan…alleen laat ze dan wel van andermans spullen afblijven!!

Precies, laat al die bewaking het volk beschermen die NIET naar het voetballen gaan en laat die mafkezen mekaar maar te lijf gaan.

Ik ben het voor 1000% met je eens TaxMan. Heel dat stupide voetbal gedoe is gewoon ‘Massa copieergedrag’ De een doet de ander na en met zelfs een ‘schepje extra’. Kijk nu maar naar die ‘oranje’ gekte, zelfs mensen die niks om voetbal geven hangen de voorgevel vol met prularia van blokker. Nee voor mij betekent sport zelf bezig zijn. Dus ook geen paardrijden of duiven of welk beest dan ook om voor jou het werk te laten doen.
Ik walg van de zieke commercie rond om de ‘sport’ bah. Voor mij dus geen EK of ander voetbal ! Ik kijk wel na afloop hoe lief en aardig iedereen weer voor elkaar was :slight_smile: .-=XiNiX=-.

Stel je niet aan, is het een keer dich bij huis lopen julie nog te zeiken!

ORANJE FOR EVER!

[This message has been edited by The MAzTER (edited 09 June 2000).]

YEEEEEEEEEES !!! Prima Taxman…
Eindelijk eens een topic over voetbal die mij bevalt
dat nederland maar als eerste eruit magvliegen dan is die achterlijke oranje gekte zo afgekoeld

man, weet je hoeveel je nu kunt verdienen met die oranje gekte?

Party-Party de oranje hits (dubbels cd) 160 van vekocht a 2 tientjes per set!!!

The MAzTER

Een mooi voorbeeld van de commercie om het evenement heen…

Maar vandaag is de ellende begonnen. Reed net langs het PSV stadion en zag allemaal hekken, een lelijke eend met een Nederlandse vlag uit het dak (en levensgevaarlijk rijgedrag van de persoon achter het stuur, wat dat betreft was ik wel blij met die hekken tussen de weghelften ) en ook al extra agenten op straat, betaald van mijn belastingcenten.

Ik denk dat het de komende tijd veel DIVx downloaden en kijken wordt, alles behalve die ellende van een paar poppetjes die tegen een balletje lopen te schoppen.

Da_Taxman

Betaal de voetballers aller landen,niet alleen tijdens WK’s,maar anders ook… es per doel…
Dan zul je voetbal zien.
:rolleyes nu zijn ze sowieso betld.