Voeding doet gek

Hey hallo Mijn voeding doet gek het begon allemaal zo mijn moeder deed de stekker van mijn computer eruit voor een nacht.
ik kom de volgende ochtend thuis en zie dat mijn Computer die aan gaat ik kijk achterin en zie het lampje van mijn voeding knipperen ik probeer allemaal dingen laat mijn computer staan na Ongeveer 1 uurtje begint hij opeens te draaien.
Het gebeurd weer eens nu gaat mijn computer niet na 30 min aan maar na 3 uur daarna wacht ik 11 uur voordat mijn computer iets doet nu de laatste keer wacht ik maarliefst 1.5 dag op mijn computer wat is er aan de hand O.o ik snap het helemaal niet wat er aan de hand is met mijn computer …
Hij vertoond kuren ben bang dat hij helemaal niet meer aan gaat ik kan hem gewoon uit doen als de stekker maar in de stopcontact blijft maar zodra hij er een tijdje eruit is doet hij gek :a

Als er nog garantie op het systeem zit, ga dan terug naar de verkoper.
Dit lijkt er op alsof er een steker niet goed is aangesloten of het voltage dat de voeding afgeeft niet stabiel is.

Het kan helpen de 220V steker even uit de voeding te halen, een paar keer op de power-on button drukken (zo ontlaad de voeding zich) en na een half uurtje de steker er weer in prikken en het nog eens proberen.

ik heb net mijn computer open gedaan haalde alle stekkers die aangesloten zitten op mijn voeding eruit kwam erachter dat hij alleen zo gek deed bij mijn moederbord deed hem erin en eruit stuk of 10 keer en opeens ging hij draaien nu zit ik op de computer :bigsmile: maar wat is er dan precies aan de hand wil dat niet elke keer doen dat ik de stekker uit het stopcontact haal :doh: