VOB met 5.1 naar DVD-rw

vbimport

hoi lezers,

I heb nu al 3 weken een dvd brander van Philips en ik kom er niet uit om een simpel vob file met 5.1 geluid te kopieren op een DVD-rw schijf zodat ik hem in voledig 5.1 surround ac3 of DTS kan beluisteren in mijn stand alone speler.
Ik loop telkens vast en kom niet verder.
Kan iemand mij helpen met goede programma's en waar ik ze kan verkrijgen en downloaden of kopieren.
Ik kom uit Eindhoven ik heb nu de programma's

Nero 5.5.8.2
My DVD 3.0

ik zoek eigelijk het programma Spruce DVD maestro 2.9.2914
omdat mij is verteld dat het daar makkelijk mee moet gaan!
groeten:

martin senders

Ik weet niet of je inderdaad op een MIN rw aan het branden bent zoals je schrijft, maar dat zal dus nooit werkrn op een PLUS rw brander die de Philips is.

Voor die programma’s die je zoekt moet je maar eens kijken op de een of het andre warez site

D@RKNeSS

tuurlijk is het een plus RW ik weet ook al welk programnma het kan Spruce maestro 2.9 maar dit heb ik dus weer niet.
Maar hoe doen jullie dit dan weten jullie andere programma’s waar je dit mee kan?

groeten:

martin

Ik heb ff gekeken en dat progje staat op de tw dvd 65 (misschien ook wel op de cd versie) onder de noemer dvdpremastertool 2.9

MZL D@RKNeSS

probeer het is met DVD Movie Factory v1.0 weet niet of het werkt maar je kunt het altijd proberen :slight_smile: