Vob files met Stretched audio

vbimport

Beste mensen,

Al enige tijd probeer ik AVI files op dvd te zetten. Nu gebruik ik Nero vision express om deze AVI’s om te zetten naar VOB’s, om ze daarna via NERO BURNING ROM naar een dvd te schrijven.

Maar nu is het steeds het geval, dat het geluid aan het begin van de film nog goed loopt, maar dan steeds verder vooruit begint te lopen. Stretched audio dus.
Maar hoe los ik dit op? ik heb al op verschillende sites gekeken, maar of ik doe iets verkeerd, of het werkt gewoon niet.

Kunnen jullie me misschien helpen?

Volgens mij moet VirtualDUb je .avi file weer recht kunnen trekken. Makkelijk is het in ieder geval niet.

het is de VOB die met stretched audio te maken heeft, niet de AVI

Al enige tijd probeer ik AVI files op dvd te zetten. Nu gebruik ik Nero vision express om deze AVI’s om te zetten naar VOB’s, om ze daarna via NERO BURNING ROM naar een dvd te schrijven.

Heb je al een goed antwoord gekregen op je vraag!?
Ben benieuwd naar de oplossing heb nl hetzelfde probleem

groet Huub

Met Ulead’s DVD Moviefactory kan je allerlei formaten importeren dus ook avi en die maakt er dan vobs van. Werkte prima hier toen ik het eens gebruikte.

In onze engelstalige forums kan je ook een handleiding vinden hoe je divx om kunt zetten naar DVDfiles. Of jouw originele files nu divx zijn of een ander formaat maakt niet zo heel veel uit voor die tuto.