Vlaggen gezocht

vbimport

Waarde mede CD Freakers,

Ik wil voor de voorkant van mijn scriptie een aantal vlaggen gebruiken als afbeeldingen. Ik heb ze wel als hele kleine vlaggetjes, maar als ik die uitvergroot is de kwaliteit bagger.

Dus mijn vraag is of iemand kan helpen met de volgende vlaggen (dan kan ik verder met schrijven van de laatste stukken, morgen weer gesprek met begeleider en dan wil ik dat het af is).

Het gaat om de vlaggen van de volgende landen (en dan liefst in zo’n hoog mogelijke kwaliteit):

[ul]
[li]Oostenrijk (Austria)
[/li][li]België (Belgium)
[/li][li]Frankrijk (France)
[/li][li]Duitsland (Germany)
[/li][li]Italië (Italy)
[/li][li]Nederland (Netherlands)
[/li][li]Spanje (Spain)
[/li][li]Zweden (Sweden)
[/li][li]Verenigd Koninkrijk (United Kingdom)
[/li][/ul]
Mailen kan of hier link posten

Bij voorbaat hartelijk dank!

http://www.theodora.com/flags/flags.html

misschien heb je hier wat aan.

Bedankt!

Jammer dat bij die grotere een url in staat, maar dat moet me toch wel lukken om in Photoshop weg te poetsen.

Topppie

Glad dat ik Da Taxman Kon helpen :).

Misschien kun je er wat knippen uit Encarta wereldatlas ofzow? Gewoon met een screenshotje!

Heb nog wel zo’n clipart CD van Coreldraw geloof ik. Daar staan ze als vectorplaatjes op, kun je ze wel 1000% vergroten en de kwaliteit blijft hetzelfde.

Originally posted by the_Matrix
Heb nog wel zo’n clipart CD van Coreldraw geloof ik. Daar staan ze als vectorplaatjes op, kun je ze wel 1000% vergroten en de kwaliteit blijft hetzelfde.

Zou wel mooi zijn, maar ik heb op dit moment geen vector programma geïnstalleerd staan…

Maar bedankt voor de tip (wellicht dat ik ook nog wel ergens zo’n oude versie heb liggen van Corel Draw, daar eens in de clipart gallery kijken.

ps I am beyond help (maar dat is weer een heel ander verhaal :smiley: )

Klopt heb ik ook maar als je geen Coreldraw op je HD hebt staan dan zijn ze wat moeilijk te importeren in bv. word of photoshop enz. Ik wil dat lijstje wel om zetten naar jpg tjes voor je, moet je wel even posten hoe groot in mm je ze wil hebben.

Afdrukafmetingen:
breedte: 26 mm
hoogte: 17 mm

300 DPI if possible :wink:

Zou wel super zijn, maar die afbeeldingen op die site moetn ook kunnen volstaan anders… Doe niet teveel moeite…

Is geen moeite. Ik heb dat zo gepiept. Waar wil je ze hebben. In je Hotmail Account ?

zijn vector afbeeldingen niet standaard ondersteund door windows dan ?
WDM files zijn toch ook vector files en die kun je gewoon met windows openen dacht ik…
al lang geleden dat ik die dingen ben tegengekomen trouwens…

Originally posted by C@rlo
Is geen moeite. Ik heb dat zo gepiept. Waar wil je ze hebben. In je Hotmail Account ?

Graag, die wordt gelijk geleegd via Outlook Express dus moet wel wat kunnen hebben.
Da_Taxman@hotmail.com

Ik d8 dat die cliparts van Corel alleen met Corel te gebruiken waren…?

Klopt, maar je kan ze in Corel exporteren naar wat je maar wil JPG BMP GIF u vraagt wij draaien. Je trekt (zonder kwaliteit verlies) het formaat dat je wil hebben Ga dan naar exporteren… geef het aantal DPI op en het te exporteren formaat (wel trouwens ALLEEN SELEKTIE aanvinken) en klaar is C@rlo.

Hartelijk dank.
Ik heb ze allen ontvangen.
Als dank heb ik ook even op je uitvinding gestemd :wink:

Ik zal em sluiten nu, aangezien ik genoeg info heb.
Nogmaals, bedankt!