Visual Basic + Prog gevraagd

Yo,

Ik zoek iemand die verstand heeft van Visual Basic en wat beginnersprogramma’s heeft, zodat ik voor school nix meer hoef te doen :slight_smile: Ik snap r zelf geen fuck van, de code ook niet :slight_smile:
Mensen die programmaatjes zelf geschreven hebben die niet al te moeilijk zijn, ik houd me aanbevolen :smiley:

Verderz zoek ik het programma zelf… …iemand die dat hep op een FTP dump distro pubstro cdtje of whateva :wink: ?

Oei… ik weet niet wat voor opleiding je doet, maar als visual basic er in voorkomt dan zal het wel een it-achtige opleiding zijn… maar dat betekent dan ook dat je het vast nog veel moeilijker zal krijgen… visualbasic is namelijk 1 van de meest toegankelijke talen! (Het wordt ook wel een kinder-programmeertaal genoemd…) Het enige interessante aan VB is dat je er zoveel mee kan doen, aangezien M$ het gebruik flink pushed en overal in implementeert.

Mjah gewoon VWO5 met informatica als keuzeding maar ik heb gewoon een grappig programmaatje nodig :slight_smile: Ben nogal lui :smiley:

Goh, informatica op VWO? Vroeger ( :confused: ) deden ze daar niet aan…

is er dan NIEMAND die me ff wil helpen???

Nah , vooruit dan maar

hiero

heb weinig verstand van vb, maar kan aardig uit de voeten met delphi (en laat ms nou eens een beetje bij borland hebben afgekeken :)) dussuh wellicht kan ik je met een gerichte vraag op weg helpen…

Mja… kan je helpen met java, c++, php, mysql en cgi maar nou net geen vb.

Hoewel het wel verdomd veel op andere talen lijkt!

Heb wat VB-programmatjes bijelkaar gezocht…
- alstu -
Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Originally posted by Sorcerer
[B]Mja… kan je helpen met java, c++, php, mysql en cgi maar nou net geen vb.

Hoewel het wel verdomd veel op andere talen lijkt! [/B]

[bijdehand-mode]
Sinds wanneer is cgi een programmeertaal? :slight_smile:
[/bijdehand-mode]

Edit:

Eigenlijk raakt mijn opmerking noch kant noch wal gezien de voorgaande messages… :confused:

:smiley:

sinds je ermee kan programeren ? :wink:

dunno just wondering …

CGI -> Common Gateway Interface, een standaard die informatieuitwisseling tussen programma’s en een webserver mogelijk maakt… Dus je programma’s geschreven in C/Php/Java/Perl maken gebruik van de CGI mogelijkheden…

:smiley:

Ik kan visual basic 6.0 programma’tjes maken.

Wat heb je nodig?

hier, eentj voor kleurencodes te bekijken …

http://www.perso.be/cyrax/project1.exe

groetjes