Visser vangt duiker

vbimport

Das schrikken…

Een sportvisser uit het Duitse Rakden vermoedde in de nacht van zaterdag op zondag dat hij de vangst van zijn leven deed. Met een metgezel was hij aan het vissen aan de Baambrugse Zuwe toen plotseling zijn dobber meerdere keren onder water werd getrokken. De man begon direct zijn lijn binnen te halen, hoewel het hem de grootste moeite kostte om zijn vangst aan de kant te krijgen.

De schrik sloeg hem om het hart, toen in plaats van een reusachtige vis het hoofd van een duiker boven water kwam. Het bleek te gaan om een 31-jarige man uit Schiedam die als levende vis verstrikt was geraakt in de lijn van de Duitser waardoor zijn duikcomputer kapot was gegaan. Nadat de betrokkenen bij waren gekomen van de schrik, hebben ze de schade onderling geregeld.

Tja, Kan 'beuren .
Is wel lullig

Ik ga liever op iets anders vissen…

daarom ga ik dus nooit duiken waneer iemand aan het vissen is in de buurt (duik zelf als hobby)

liefs, XxX Hanne

Ik duik ook, 's avonds mijn bed in :wink:

Lekker dom van die duiker, hij heeft toch een mes bij zich???

Ik wil een vrouw aan de haak slaan. Maarja het vissen duurt nogal lang en ze willen niet echt bijten.:wink: Ik zal een beter aas moet gebruiken

Originally posted by cum-a-lot
Ik wil een vrouw aan de haak slaan. Maarja het vissen duurt nogal lang en ze willen niet echt bijten.:wink: Ik zal een beter aas moet gebruiken

Een grotere hengel doet al iets;)

Of in Denemarken gaan vissen, daar heb je meer (vrijgezelle) vissen :wink:

Nee, dan dat verhaal van een tijdje terug wat ik zag op tv. Is waar gebeurd!!!
In amerika vondt men dik 40 km landinwaarts een vent in de bossen. Morsdood. Hij had een scubapak met flessen en de hele zooi aan terwijl er in de verste verte geen water te bekennen was. :confused:

Wat bleek. Men maakt daar gebruik van blusvliegtuigen die door over het water te vliegen gevuld worden. :wink:
Je voelt hem al aankomen, die vent is lekker duikend opgeslikt door zo’n vliegtuig. en van een hoogte van zo’n metertje of 100 op de brandhaard gegooid. :smiley: :smiley: :smiley: :slight_smile: :slight_smile:
hahahahahahahaha, dit is toch wel een heel nare dood. Het ene moment zit je in het water, het volgende zit je (nog steeds in het water) op grote hoogte. Kut, zie het al helemaal voor me. Die vent kloppend op die wand van dat toestel want die begrijpt er natuurlijk geen flikker van. Vervolgens die vrije val in een zeer heet vuurtje… nee, geef me dan het Hilton maar.

Originally posted by TDI
[B]Das schrikken…

Een sportvisser uit het Duitse Rakden vermoedde in de nacht van zaterdag op zondag dat hij de vangst van zijn leven deed. Met een metgezel was hij aan het vissen aan de Baambrugse Zuwe toen plotseling zijn dobber meerdere keren onder water werd getrokken. De man begon direct zijn lijn binnen te halen, hoewel het hem de grootste moeite kostte om zijn vangst aan de kant te krijgen.

De schrik sloeg hem om het hart, toen in plaats van een reusachtige vis het hoofd van een duiker boven water kwam. Het bleek te gaan om een 31-jarige man uit Schiedam die als levende vis verstrikt was geraakt in de lijn van de Duitser waardoor zijn duikcomputer kapot was gegaan. Nadat de betrokkenen bij waren gekomen van de schrik, hebben ze de schade onderling geregeld.
[/B]
Wordt jij onze cdfreaks news poster? Ik vind ze wel leuk.