Virusscanner?

vbimport

Ik wil ff een goeie virusscanner hebben
Waar kan ik de beste downloaden?
Greetz…

Er zijn weinig goeie virusscanners want wanneer er een nieuwe uitkomt zijn er al nieuwe virussen dus een virusscanner is nooit up-to-date !
En “aagt er de vliegen af” betekent zogezegd :
Dat je lul/vagina zo rot is als ne vis, op een rotte vis komen ook vliegen zitten, en daarmee.
Dat is niet voor iemand te beledigen maar dat is een gezegde bij ons in België in de streken van Aalst. Daarmee wil ik niet zeggen dat je een Nederlander bent. (Ik heb niets tegen de Nederlanders.)

jaja zal wel…

Cartman ik gebruik altijd AntiViral Pro deze is altijd snel met update’s en zijn vaak een van de eerste als er een nieuw (echt gevaarlijk) virus gevonden wordt…

je kan hem vinden op www.avp.com of (erg vaag want deze is nieuwer) op www.avp.ch
Als je een key file wilt hebben moet je zoeken naar de key van PC of me ff mailen en ik stuur hem je…

MzzL!

mcaffee 5.0 is wel goed
ik ben me biikmarks kwijt dus kan je even nietzeggen waar de volledige versie te d/loaden is www.download.com------>demo
GrTz

shadow

Probeer maar eens InoculateIT 5.1
http://antivirus.cai.com/

Is een gratis virusprogramma, waarbij de updates ook gratis zijn. Je hebt er zelfs ook gratis ondersteuning.

Of je kan ook naar deze site surfen:
http://www.ealaddin.com/esafe/default.asp

Is ook gratis. Dit is een virusscanner + firewall in een. Ik heb dit zelf nog niet geprobeerd.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Ik gebruik ook AVP.
Heeft er iemand toevallig nog een crackje ofzoiets liggen voor de pro platinum versie (die van de .com site).
Graag ff mailen naar w.van.oene@chello.nl
thanx

[This message has been edited by Insaniac (edited 04 April 2000).]

Check je mail!

MzzL!

Recording Underground

kan je hem ook ff naar mij emailen ?

de crack bedoel ik

bvd

Ik gebruik Norton anti virus ook altijd up-to-date en deze virus scanner kijk meteen in je email automatisch of er een virus tussen zit (zit in norton systemworks 2000)

Luister eens ff naar mij
sorry maar ik ben een freak!!!
Ik download elke week 1.5GB en surf per dag op het net
en ik heb nog nooit een virus gehad dus hou diene brol zal ik maar zeggen van uw systeem
het vertraagt het enkel maar

ik zit eleke dag in een auto en draag een gordel…ik heb nooit een ongeluk gehad maar je zal wel zien de eerste keer dat ik geen gordel draag vlieg ik door een fout van een ander door de vooruit heen.

prevention is better than the cure !

Badtobone je hebt post

Ik heb hem ook niet altijd draaien gewoon om de week ff de laatste update halen en ff me HD checke…