Virus Melding! Lees Nu!

vbimport

Er gaat vannacht 31-5-2001 een virus in werking dat nog door geen enkele virus detector gedetecteerd wordt… In vrijwel iedere windows versie zit dit ingebakken!!!

Om het te verwijderen moet je
START
ZOEKEN (BESTANDEN OF MAPPEN)
TYPE dan sulfnbk.exe in
eenmaal gevonden DELETE dit bestandje en maak je prullenbak leeg!

Reboot
Als het goed is moet het virus nu weg zijn!!!

Ik weet het niet helemaal zeker of dit waar is want ik hoorde dit ook maar van iemand. Het kan echter geen kwaad om het bestandje te deleten!!!

neej is onzin; heb die mail ook gehad, maar dan met 25mei als datum…
Een of andere loser vindt het blijkbaar fijn om dergelijke mails te verspreiden.
En dan kan je nog blij zijn dat er niet staat “delete win.ini” of “verwijder alle bestanden met de extensie .vxd van je schijf” (je moest eens weten hoeveel mensen dat zouden geloven… ;))

Nou ik zie het dan wel vanzelf als het zover is!! Maak mijn niet zo veel druk erom!!! En mocht het toch zo zijn dan heb ik pech gehad!!

Deze Virus melding is een z.g. HOAX. Volgens officiële berichten van McAfee is dit geen virus.
Het is echter wel zo dat het verwijderen van SULFNBK.EXE je in de problemen kan brengen. Het is n.l. een substantieel onderdeel van Windows en het wissen daarvan is niet gezond.
Gewoon niet op reagaren is dus de beste remedie. :frowning: :frowning: :mad:

Als je had gekeken bij Software Questions dan had je gezien dat hier al een topic over was :frowning:

Dit nieuws is dus OUD en FOUT…

1. Deze hoax is al ouder dan vandaag…
  2. Het is geen virus maar een bestand dat gewoon bij Windows hoort

Kun je ook zien, als je nog weet wanneer je je computer voor het laats opnieuw hebt geinstalleerd…
Als je zoekt naar het bestand staat nmlk DIE datum erbij…
Het onthouden van die datum is niet zo moeilijk als je het ca. om de 2 maanden doet

dit verhaaltje heb ik al een keer gehoord voor het slapen mag ik nu een nieuwe

:slight_smile:

Deze gaat gelijk dicht!
Dit is al zeker 3 keer aangehaald op dit forum, zowel in dit onderdeel als in Dutch Software Questions…