Viper 550 tv-out onder windows 2000

vbimport

weet iemand of er voor de viper 550 al een tvout driver is voor win2000. Win2000 herkent bij mij alleen een riva chip.

thx

He menneke,

wat is dit ik heb je het toch al een keer uitgelegd…

gruße

op deze pagina zie je dat de drivers voor de Viper V550 in windows 2000 zijn inbegrepen en er geen eigen drivers zijn:
http://www.s3.com/customer_caretechnical_supportwin2k_graphics.htm

Maar als Retailricky het je al heeft uitgelegd, misschien kan hij het hier nader toelichten zodat wij allen ervan kunnen leren

Da_Taxman

Sorry, gelijk heb je. Ik ken ignlmaster al wat langer en ik heb het hem al gezegd.

Maar er is (nog) geen ‘officiele’ oplossing voor de v550 tv-out onder w2000.
De standaard TNT driver van w2000 ondersteunt alle opties niet en S3/Diamond lijken niet echt een hoge prioriteit te hechten aan een nieuwe driver.

Hopende hiermee mijn acties voldoende verklaard te hebben, echter nog geen oplossing aan hebben kunnen dragen verkeer ik

Retailricky

Het is al goed.

Het is dus nog even wachten. Veel fabrikanten wachten ermee todat ze genoeg respons hebben van gebruikers dat het de moeite waard is om ze te maken. Misschien moet je ze een mail sturen met daarin de vraag hoe het zit en of ze de drivers kunnen maken.

Doe dat met verschillende mensen (of vanaf verschillende e-mail accounts) en wie weet komen ze dan.

Da_Taxman